جمعه ۱۰ مرداد ۱۴۰۴ - 2025 August 01
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۱
دکتر مهدی کریمی تفرشی / پژوهشگر حوزه کارآفرینی و کسب و کار
کد خبر: ۷۶۸۱۹

تیتر20- موفقیت سازمان شما وابسته به مشتریان شماست. بدون وجود مشتری، فروش، درآمد، یا اصلاً کسب و کاری در کار نخواهد بود. این مشتری است که می تواند شما را به عرش رسانده و یا از عرش به فرش برساند. در واقع هر مشتری می تواند سرآغازگر یک موفقیت و یا سرآغازگر راه ورشکستی و تباهی باشد.

 حدود 20 سال است که سازمان‎ ها تلاش می‎ کنند تا عملکرد خود را با مفهوم مشتری مداری هماهنگ کنند. اما تنها 14 درصد از سازمان‎ ها، مشتری مداری را مبنای واقعی کار خود قرار داده اند.

 با مشتری همدلی کنید.  توانایی تشخیص نیازهای عاطفی مشتری و شناخت احساسات آنها و پاسخ‎گویی مناسب و کارآمد به این نیازها از ویژگی های منحصر بفرد کارآفرینان موفق است. آنها نیازها، خواسته ها و انتظارات مشتریان خود را درک می کنند و با آنها در تعامل نزدیک هستند./ایونا

ارسال نظرات
موضوعات روز