شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 08
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ آبان ۱۴۰۴ - ۲۰:۴۱
چند ثانیه : افزایش هزینه‌های اجاره، تورم، کاهش قدرت خرید مردم و رشد خرید آنلاین باعث شده بسیاری از مغازه‌ها نتوانند دوام بیاورند و مجبور به تعطیلی شوند.
کد خبر: ۷۸۲۹۲

تیتر20- یک مرکز خرید  را درنظر بگیرید، وقتی مغازه‌های زیادی خالی باشند چه حسی دارید؟ گویی چیزی کم است، شاید هم یک هشدار اقتصادی به نظر برسد: اوضاع خوب نیست! 

افزایش هزینه‌های اجاره، تورم، کاهش قدرت خرید مردم و رشد خرید آنلاین باعث شده بسیاری از مغازه‌ها نتوانند دوام بیاورند و مجبور به تعطیلی شوند. این خالی بودن‌ها، نه تنها خلأ فیزیکی ایجاد می‌کنند، بلکه نشانه‌ای آشکار از تغییرات عمیق در بازار و فشار روی کسب‌وکارها هستند.

اما کنار این فشار، برخی نکات جزیی وجود دارد که می‌تواند برای کسانی که واقعاً بازار را می‌شناسند و آماده ریسک هستند، قابل توجه باشد. مغازه‌های خالی در بهترین نقاط مرکز خرید می‌توانند فرصتی باشند برای کسب و کارهای کوچک در صورتی که تحلیل دقیق انجام شده باشد: بررسی رفتار مشتریان، شناخت نیازهای واقعی و ارائه محصول یا تجربه‌ای که واقعاً متفاوت باشد. 

در شرایط فعلی مشتریان کمتر می‌خرند، هزینه‌ها بالاست و رقابت فیزیکی سخت‌تر از همیشه شده است. بنابراین، هر کسب‌وکاری که بخواهد وارد این فضا شود، ابتدا باید سناریوهای مختلف را بررسی کند، جایگاه مناسب خود را پیدا کند و راهی برای کاهش ریسک داشته باشد./دنیای اقتصاد

ارسال نظرات
موضوعات روز