پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
کف قیمتی محصولات یا به عبارت بهتر، پژوهای جدید ایران خودرو، 50 میلیون تومان است و سقف آن نیز 185 میلیون تومان؛ بنابراین آبی های جاده مخصوص باید خود را برای رقابت با محصولات چینی و کره ای آماده کنند.
کد خبر: ۸۴۴۳
تیتر20 - ایران خودرو در شرایطی قرار است از اواخر امسال به تدریج محصولات جدید خود را روانه بازار کند که یکی از اهداف این شرکت، ایجاد رقابت رقبا به واسطه لحاظ کردن قیمت های مناسب است. آن طور که معاون فروش ایران خودروچندی پیش عنوان کرده، "قیمت گذاری محصولات جدید ایران خودرو به شکلی خواهد بود که به نفع مشتریان و مصرف کنندگان باشد و این شرکت با این رویکرد اجازه رقابت راحت را به رقبا نخواهد داد."
این اظهارات در شرایطی است که کف قیمتی محصولات یا به عبارت بهتر، پژوهای جدید ایران خودرو، 50 میلیون تومان است و سقف آن نیز 185 میلیون تومان؛ بنابراین آبی های جاده مخصوص باید خود را برای رقابت با محصولات چینی و کره ای آماده کنند.
در این بین به نظر می رسد ایران خودرو بیشتر تمرکز خود را روی رقابت با محصولات چینی گذاشته و قصد دارد به واسطه قیمت گذاری مناسب، نبردی سخت را با چشم بادامی ها آغاز کند.
ازآنجاکه چینی ها خود ید طولایی در عرضه محصول با قیمت پایین دارند، کار ایران خودرو برای رقابت با آنها بسیار سخت است، هرچند به هر حال آبی های جاده مخصوص از برگ برنده ای به نام "برند پژو" سود می برند.
به عبارت بهتر، چون پژو نزد مشتریان ایرانی از اعتبار و مقبولیت بیشتری نسبت به چینی ها برخوردار است، ایران خودرو می تواند با در نظر گرفتن قیمت هایی مناسب برای پژوهایی که قرار است راهی خطوط تولید این شرکت شوند، اماده تر از قبل به مصاف چشم بادامی ها برود.