پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
همه ساله شرکت های مختلف ادعای داشتن نمایندگی از برندهای مختلف چون آئودی،شورولت ،آستون مارتین و بسیاری دیگر از برندهای مطرح دنیا را دارند و کار به جایی می رسد که حتی در رسانه ها نیز خود را مطرح می کنند غافل از اینکه همه این حرف ها شاید هیچ اساس و پایه ای نداشته باشد و رسانه ها نیز چشم بسته و بدون تحقیق این خبرها را بازتاب می دهند.
کد خبر: ۸۹۶۶
تیتر20 - آقای ماشین باز - نیسان دربازار ایران برند محبوبی است شاید این محبوبیت دوباره را مدیون تولید ماکسیما در پارس خودرو باشد.خودرویی که توانست در بازار ایران خوش بدرخشد اگرچه بعد از این خودرو دیگر محصولات نیسان نتوانستند همانند ماکسیما در بازار موفق باشند به خصوص خودروهای وارداتی نیسان همانند مورانو،اما به هر ترتیب نمی توان از کیفیت بالا و البته محبوبیت این برند در بازار ایران به سادگی گذشت.
چندی پیش خبرهایی مبنی بر اینکه نیسان به صورت رسمی وارد بازار ایران می شود ونمایندگی انحصاری واردت این برند در ایران فعال شده است به گوش می رسید به طوریکه حتی مدیر عامل شرکت جهان نوین از عرضه 4مدل از این خودروها و پیش فروش آن همراه با عید فطر خبر داد که تا کنون به نظر می رسد چنین اتفاقی نیفتاده است .
این در حالیست که قرار بود اولین مدل های خودروهای نیسان مهرماه تحویل مشتریان شود.از اینرو نمی توان در حال حاضر به حضور نیسان در بازار ایران خوشبین بود چراکه بازار آمریکا برای نیسان جذاب تر از بازار ایران است و نیسان نمی تواند چنین ریسکی کرده و با توجه به تحریم های بین المللی در بازار ایران نماینده ای رسمی داشته باشد.
شاید اینکه شرکت های مختلف ادعای داشتن نمایندگی در ایران را داشته باشند و در دراز مدت شاهد عدم حضور آنها باشیم نیز در ایران تبدیل به یک اپیدمی شده است.
همه ساله شرکت های مختلف ادعای داشتن نمایندگی از برندهای مختلف چون آئودی،شورولت ،آستون مارتین و بسیاری دیگر از برندهای مطرح دنیا را دارند و کار به جایی می رسد که حتی در رسانه ها نیز خود را مطرح می کنند غافل از اینکه همه این حرف ها شاید هیچ اساس و پایه ای نداشته باشد و رسانه ها نیز چشم بسته و بدون تحقیق این خبرها را بازتاب می دهند.
اگر همه این ادعا ها به واقعیت می پیوست بازار ایران این روزها پر بود از خودروهایی با معتبر ترین برندها و در تصرف برندهای چینی در نیامده بود.