پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
در ساختار باشگاهها و فدراسیونهای حرفهای، بخش بازاریابی و اسپانسرشیپ نقشی تعیینکننده دارد. مدیران این بخش، با تلفیقی از مهارت اقتصادی، خلاقیت تبلیغاتی و درک عمیق از بازار، زمینه افزایش درآمد پایدار را فراهم میکنند. چنین رویکرد مدیریتی سبب شده است ورزش در جهان از یک فعالیت صرفاً رقابتی به صنعتی پویا و سودآور تبدیل شود؛ صنعتی که در آن مدیریت اقتصادی و برندینگ نقشی اساسی و تعیینکننده دارند. اما در ورزش ایران، فاصلهای محسوس با این الگو دیده میشود.
در اتفاقی غیرمنتظره، اوسمار سرمربی پرسپولیس شرطی غیرمنتظره برای ادامه همکاری با باشگاه مطرح کرده که ممکن است به حذف یکی از چهرههای قدیمی تیم منجر شود.
پاداشهای چندصد میلیونی مردان ورزشکار در برابر دریافتی ناچیز زنان ملیپوش، فقط مسئلهای ورزشی یا اقتصادی نیست. این تفاوت، بازتاب نوعی ارزشگذاری اجتماعی است که از زمین بازی فراتر میرود و میتواند بر کیفیت عملکرد، انگیزه و حتی ماندگاری زنان در ورزش حرفهای تأثیر بگذارد.