پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
هر دو خودرو کم مصرف و کماستهلاکند که البته در این میان میتوان خدمات پس از فروش بامو را برگ برنده آن دانست.
کد خبر: ۱۰۷۴۹
تیتر 20 - این دو خودرو در یک کلاس نیستند و البته از نظر قیمتی هم در یک سطح نیستند اما هر دو خودروهایی لوکس محسوب میشوند. آن هم در کلاس کراساوورهای لوکس که تنوع زیادی در ایران ندارد. هر دو خودرو از موتوری 0/ 2 لیتری برخوردارند که البته در این میان قدرت موتور ماکان بالاتر است. ابعاد X4 بزرگتر است هر چند که قسمت عقب آن چندان برای سرنشینان به خصوص قدبلندها راحت نیست. هر دو خودرو از نظر امکانات در سطح بالایی قرار دارند اما کابین پورشه را میتوان یک لوکس واقعی دانست. با توجه به اینکه هر دو خودرو در بازار با اقبال زیادی همراه هستند خریدار نگران بازار خرید وفروش دست دوم آنها نیست. همچنین این دو خودرو کم مصرف و کماستهلاکند که البته در این میان میتوان خدمات پس از فروش بامو را برگ برنده آن دانست. کیفیت سواری هر دو خودرو بالاست و البته پورشه کمی متفاوتتر است. در شتابگیری اگرچه ماکان موفقتر است اما هر دو خودرو به اندازه کافی چالاک هستند. بهطور کلی میتوان این دو خودرو را انتخابهایی خوب دانست اما انتخاب لوکستر و البته خاصتر را باید ماکان دانست و X4 را کمی معمولیتر چرا که تعداد بیشتری از آن را در خیابانها میبینیم.