جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
مدیر عامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) گفت: مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای تولیدی ایران خودرو می توانند با استفاده از سامانه همراه ایساکو، از «سرویس فوری در محل» بهره مند شوند.
کد خبر: ۱۰۹۲۱
بهره مندی مشتریان ایران خودرو از «سرویس فوری در محل ایساکو»

تیتر 20 - سید رضا حسینی به موضوع چگونگی روند کار با این سامانه و درخواست سرویس فوری در محل پرداخت و گفت: مشتریان می توانند از این طریق، خدماتی مانند تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد را درخواست و در محل دریافت کنند.
وی ادامه داد: اجرای آزمایشی و محدود این طرح، که «اتوکلیک» نامگذاری شده است، به منظور ارایه سرویس‌های فوری در محل، در برخی شهرک‌های مسکونی در تهران با استقبال قابل توجه مشتریان به‌ویژه بانوان همراه بوده است.
حسینی در خصوص اجرای این طرح گفت: شرکت ایساکو با تجهیز و فعال سازی 500 دستگاه واحد سیار موتوری و بکارگیری متخصص ‌های با تجربه این ناوگان را فعال کرده است.
وی افزود: سامانه هوشمند ایساکو (ایساکو اپلیکیشن) نزدیک به یک‌‌سال است که در اختیار مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو قرار گرفته و دریافت خدماتی همچون نوبت‌دهی آنلاین، قیمت روز قطعات ایساکو، اطلاعات و دانستنی‌هایی در خصوص گارانتی، اصالت قطعات و سایر امکانات را تسهیل کرده است.
حسینی گفت: برای «اتوکلیک» دو شیفت کاری تعریف شده و دارندگان محصولات ایران‌خودرو از ساعت هفت صبح تا 22 امکان استفاده از این خدمت را خواهند داشت.
وی افزود: این طرح که پیش تر در نمایشگاه خودرویی مشهد رونمایی شده بود برای نخستین مرتبه و با هدف صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و کمک به حفظ محیط زیست طراحی و به مورد اجرا گذارده شده است.
مدیر عامل ایساکو یکی از اهداف اصلی این طرح را رفع محدودیت‌هایی که خانواده‌ها و بانوان برای مراجعه حضوری به مراکز ارایه سرویس‌های خدمات خودرویی دارند عنوان کرد و گفت: در دوره اجرای آزمایشی این طرح، بیشترین استقبال از طرف بانوان صورت گرفته است.
وی همچنین افزود: طرح اتو کلیک پس از اتمام مراحل آزمایشی، تکمیل فرایندهای فنی، اجرایی و پشتیبانی به صورت فراگیر در سراسر کشور انجام خواهد شد./ایرنا
ارسال نظرات
موضوعات روز