پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
حجم موتور هر دو خودرو یکسان است؛ اما سرعت و شتاب بهتر را باید در سراتو جستوجو کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۳
تیتر 20 - این دو خودرو تقریبا همقیمت برای دو طیف متفاوت از خریداران خودرو ساخته شدهاند. یکی ظاهری اسپورت و چابک دارد و دیگری یک خودرو نیمه مدیریتی با وقار را تداعی میکند. حجم موتور هر دو خودرو یکسان است؛ اما سرعت و شتاب بهتر را باید در سراتو جستوجو کرد. دلیلش هم وزن کمتر خودرو است. البته سفران یک مدل با موتور 2500 سی سی هم دارد که البته از نظر قیمت دیگر با سراتو در یک کلاس به حساب نمیآید. اما اگر خودرویی در این کلاس میخواهید که شتاب و سرعت قابل قبولی داشته باشد و در عین حال نرمتر هم باشد، رنو سفران انتخاب بهتری است. از نظر استهلاک خودروهای کرهای تجربه بهتری را در مقایسه با رقبای فرانسوی رقم زدهاند. اما سفران هم روی یک پلتفرم که کار کرهایها است طراحی شده و خودرو پراستهلاکی به حساب نمیآید. از نظر بازار دست دوم که کفه ترازو کاملا به سود سراتو است و سفران دیر فروش است. با این حال میتواند یک گزینه خوب برای کسانی باشد که بلندمدت به استفاده از یک ماشین فکر میکنند. در بخش خدمات پس از فروش نیز وضعیت همینگونه است و رنو هنوز به سطح مطلوب در تمام کشور نرسیده اما در مرکز مشکلی وجود ندارد. از نظر آپشن هم هر دو خودرو در رده متوسط قرار میگیرند.