پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
طبعا پرسنل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو )یا هر شرکت خدمات رسان دیگری، وقتی نظارت مستقیم مدیران و مسوولان ارشد را روی عملکرد خود احساس کنند، تلاش بیشتری برای ارائه خدمات بروز خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۹
تیتر20 - خدمات نوروزی امسال ایساکو در حالی با جدیت و نظارت مسوولان ارشد این شرکت انجام شد که این موضوع می تواند در صورت استمرار، کیفیت خدمات به مشتریان را بالا ببرد.
نوروز امسال ایساکو با جدیدت بر روند خدمات نظارت می کرد و اکیپ های نظارتی شبانه روز به همراه مدیران ارشد ایساکو و امداد خودرو ایران به سرکشی و نظارت پرداختند.
این سرکشی ها از دو جهت تاثیر مثبتی روی مشتریان و همچنین روند امدادرسانی ها داشت.
اول اینکه نفس حضور مدیران ارشد ایساکو، نوعی دلگرمی برای مسافران بود، به خصوص اینکه مردم می توانستند مشکلات و کمبودها را به طور مستقیم با مسوولان این شرکت در میان بگذارند.
در واقع این موضوع از جنبه روانی اثر مثبتی بر مشتریان داشته و می تواند تصویر ایساکو را در ذهن آنها بهبود ببخشد.
نکته دیگر اما اینجاست که وقتی مدیران ارشد یک مجموعه به طور مستقیم بر روند خدمت رسانی به مشتریان نظارت می کنند، این موضوع می تواند کیفیت کار را بالا برده و در نتیجه رضایت مشتریان را بیشتر و بیشتر کند.
طبعا پرسنل ایساکو یا هر شرکت خدمات رسان دیگری، وقتی نظارت مستقیم مدیران و مسوولان ارشد را روی عملکرد خود احساس کنند، تلاش بیشتری برای ارائه خدمات بروز خواهند داد.
در این نتیجه این اتفاق، کمیت و کیفیت خدمت رسانی ها افزایش یافته و بنابراین رضایت بیشتری از سوی مشتریان حاصل خواهد شد.
البته بدون شک بهترین قاضی برای بررسی عملکرد نوروزی ایساکو، مسافران در راه مانده ای هستند که از نزدیک عملکرد پرسنل این شرکت را لمس کرده اند، با این حال نفس چنینی اقداماتی (نظارت مستقیم مدیران ارشد) سبب ارتقای کمی و کیفی خدمات خواهد شد.
باید دید آیا مدیران ایساکو به این روش خود در تعمیرگاه ها و نمایندگی هایشان نیز ادامه خواهند داد، که اگر اینگونه باشد، اتفاقی مثبت در حوزه خدمات پس از فروش رخ می دهد.