شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در واکنش به خبر نادرست یکی از رسانه ها مبنی بر اینکه سایپا پس از گران کردن قیمت پراید، برخی از لوازم داخل خودرو نظیر ضبط صوت و کیف آچار را کم کرد، اعلام داشت: کم کردن ضبط صوت و برخی لوازم دیگر پراید به هنگام تحویل به مشتری صحت ندارد و در صورت عدم وجود ضبط صوت، هزینه آن در قالب کسری قطعه به مشتری عودت داده می شود.
کد خبر: ۱۴۸۵۵
تیتر20 - معاونت بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: شرکت سایپا خود را در مقابل تعهدات به مشتریان مسئول می داند و قویا" اعلام می نماید که کم کردن کیف آچار و مقدار بنزین به هنگام تحویل به مشتری به هیچ وجه صحت ندارد و در صورت نبودن ضبط صوت در خودرو پراید مطمئنا تمام قیمت آن به مشتری برگردانده می شود که به پیوست نمونه ای از فاکتورهای صادر شده در خصوص عودت مبلغ کسری قطعه جهت روشن شدن افکار عمومی ارسال می شود.
برپایه این گزارش، رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان به دقت توسط دستگاه های ذی ربط و همچنین شرکت سایپا کنترل می شود و افزایش شاخص های رضایت مندی مشتریان گروه سایپا اعلام شده توسط بازرسین مستقل، نشان دهنده این موضوع است./سایپا نیوز

جریان تحویل پراید بدون ضبط صوت توسط سایپا چیست؟
ارسال نظرات
موضوعات روز