پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
پیشثبتنام متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از چهارم شهریور تا ۱۰ شهریور از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۶۴۸
تیتر20- نمایشگاه مطبوعات امسال در نیمه اول آبان ماه برگزار میشود و به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامهریزی برای پیش بینی فضای مورد نیاز و گروه بندی موضوعی، تأمین امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تهیه خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و ...، در این مرحله نسبت به پیش ثبت نام متقاضیان از تاریخ چهارم تا 10 شهریورماه سال جاری اقدام می شود.
صرفا مؤسسات مطبوعاتی، رسانه و مجموعههای زیر می توانند در نمایشگاه شرکت کنند:
1. مؤسسات مطبوعاتی، روزنامهها، هفتهنامهها، دو هفتهنامهها، ماهنامه ها، دو ماهنامهها، فصلنامهها
2. خبرگزاریها و پایگاههای خبری و اطلاع رسانی
3. تشکلهای عضو شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعاتی و شورای هماهنگی تشکل های روزنامه نگاری
4. صنایع خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع رسانی ( چاپ، کاغذ، توزیع، کانونهای آگهی و تبلیغاتی، موسسات آموزش های تخصصی، نرم افزارهای اطلاع رسانی و ...)
5. روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی
6. نمایندگی های رسانه های خارجی در تهران
در این مرحله به منظور جلوگیری از ورود متقاضیان غیر واقعی، برای متقاضیان غرفههای شش متری (کانتر ویژه) مبلغ یک میلیون ریال، برای متقاضیان غرفههای 12 و 24 متری، دو میلیون ریال و از متقاضیان غرفههای 48 و 96 متری 10 میلیون ریال دریافت میشود. بدیهی است مبالغ قید شده در هنگام ثبت نام قطعی و واریز هزینه واگذاری غرفه، محاسبه و از رقم نهایی کسر می شود.
- یادآور می شود در صورت عدم ثبت نام قطعی، مبلغ پیش ثبت نام عودت داده نمی شود.
- زمان ثبت نام قطعی و انتخاب محل غرفه (جانمایی الکترونیکی) متعاقبا اعلام خواهد شد.
متراژ و مساحت اعلام شده در هنگام پیش ثبت نام، درخواست پیشنهادی رسانه است و ستاد برگزاری هیچ تعهدی برای تأمین همان متراژ درخواستی ندارد و بر اساس مساحت موجود، حجم تقاضاها و محدوده هرگروه تصمیم گیری میشود.
گروههای اولیه نمایشگاهی به شرح زیر است:
این گروه بندی، قطعی نبوده و ممکن است پس از برآوردهای ناشی از ثبتنام اولیه، برخی از گروهها، حذف و یا ادغام و یا بر تعداد این گروه اضافه شود.
زمان پیش ثبت نام از چهارم تا 10 شهریور است.
ضوابط و شرایط شرکت در نمایشگاه
١- رسانههایی که اطلاعات آنها در سامانه جامع رسانههای کشور (e-rasaneh.ir) موجود نباشد، امکان پیش ثبتنام و حضور در نمایشگاه را ندارند.
٢- ستاد برگزاری نمایشگاه تعهدی برای پذیرش و تأمین غرفه برای رسانه هایی که پیش ثبت نام نکردهاند، ندارد.
٣- پیش ثبت نام به منزله قطعیت ثبت نام نیست. همچنین متراژ پایه و ضوابط تخصیصی بعد از پیش ثبت نام و برآورد میزان تقاضاها مشخص و به رسانه ها اعلام خواهد شد.
٤- تصمیم گیری در خصوص تعیین گروه نهایی هر رسانه توسط ستاد نمایشگاه صورت می گیرد. (چنانچه خود رسانه در پیش ثبتنام، گروه خود را به درستی انتخاب کرده باشد تغییری داده نمیشود. همچنین رسانههای اختصاصی تک زمینهای میتوانند علاوه بر گروه آموزشی تخصصی، امکان انتخاب گروه مرتبط با زمینه انتشار خود را نیز دارند.)
5- برای رسانه های بخش خصوصی تعرفه واگذاری غرفه ها با 50 درصد تخفیف محاسبه میشود. رسانههای استانی نیز با توجه به متراژ درخواستی از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.(مطابق جدول فوق)
6- جانمایی گروه هر رسانه به عهده ستاد برگزاری و جانمایی غرفه هر رسانه در گروه مربوطه، پس از ثبت نام قطعی، توسط خود رسانه و براساس انتخاب روی نقشه بصورت آنلاین انجام می گیرد. همچنین هزینه غرفه صرفا از طریق درگاه بانکی سایت نمایشگاه قابل واریز خواهد بود.
7- برای هر ١٢ متر غرفه و کمتر از آن، حداکثر دو عدد کارت متصدی غرفه صادر خواهد شد.
8- نهایت ارتفاع سازه های نمایشگاه ٣,٥ متر است و زمان پیش بینی شده برای ساخت و ساز غرفه سه روز است.
9- سایر شرایط و مشروح ضوابط اجرایی و فنی همزمان با ثبت نام قطعی منتشر می شود.
10- در صورت محدودیت فضا، رسانههایی که نامنظم منتشر میشوند، پذیرش نشده و مبلغ واریزی بابت پیش ثبتنام عودت داده میشود. نشریاتی که منتشر نمیشوند، امکان حضور در نمایشگاه ندارند.
11- پس از ثبت نام قطعی و گروه بندی نهایی رسانه های متقاضی حضور در نمایشگاه مطبوعات، در مرحله جانمایی الکترونیک، رسانه های برتر نمایشگاه سال گذشته و رسانه های دارای ضریب کیفی بالا (بعد از تصویب در شورای سیاستگذاری نمایشگاه اعلام می شود)، از اولویت انتخاب مکان غرفه برخوردار خواهند بود . این مزیت شامل غرفه های انتخاب شده تحت عنوان «غرفه فعال» در سال 95 نمیشود.
١2- در صورت انصراف از حضور در نمایشگاه، هزینههای دریافت شده برای پیش ثبتنام و همچنین ثبتنام قطعی عودت داده نمیشود.
13. بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه، پس از پیش ثبت نام و بر اساس میزان تقاضا، یک یا چند بخش از گروههای 17 گانه نمایشگاه(به جز گروه سیاسی-اقتصادی) در طبقه فوقانی مصلی جانمایی خواهند شد.
14. نشریات مشمول بسته حمایتی 96 و نشریات بخش خصوصی نوپا (دریافت مجوز از مهر 95) از تخفیف ویژه 30 درصدی برخوردار خواهند شد.
کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن های 84095179 ، 84095168 و ٠٩٣٦٤٣٤٨٠٠١ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ٨ تا ١٧ پاسخگوی سوالات است./خبرآنلاین