پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
هوش مصنوعی در صنعت فرش، پلی میان سنت و نوآوری ایجاد کرده است. از طراحیهای هوشمند تا تحلیل الگوها، این فناوری راهی تازه برای حفظ میراث هنری و بهبود تولید فراهم میکند.
در دومین هفته متوالی، بازسازی لایو-اکشن «لیلو و استیچ» صدرنشینی خود در گیشه آمریکای شمالی را حفظ کرد. همزمان،«بچه کاراتهکار: افسانهها»با فروش ۲۱ میلیون دلاری اکران شد؛ رقمی که اگرچه امیدوارکننده است، اما اندکی پایینتر از انتظارات تحلیلگران قرار دارد.
اگر فرنود حسنی را صرفاً نویسنده این کتاب معرفی کنیم، حق مطلب را ادا نکردهایم. او دکتری مدیریت رسانه، مدیر روابط عمومی بانک سامان و از چهرههای شناختهشده در حوزه روابطعمومی، تبلیغات و ارتباطات سازمانی در ایران است؛ فردی که طی دو دهه گذشته، نهفقط در قامت تحلیلگر، بلکه بهعنوان کنشگر، استراتژیست و مربی ارتباطات، ردپای ویژه در شکلگیری گفتمانهای تبلیغاتی، روابط عمومی و رسانهای داشته و «اقناع» را «تجربه» کرده است.
«ای کاش صداوسیما، صفحات مجازی و هر رسانهای که مدعیاست چهرهها نباید در هر برنامهای حاضر شوند و مردم را بخندانند، بگویند راهکارشان برای سرگرمی مردم در این روزهای سخت چیست؟»
«چرا انیمیشن ایران، با وجود برخورداری از ظرفیتهای تکنیکی و هنری، کمتر به ژانر علمی تخیلی و آیندهنگر پرداخته و در عوض، روایت خود را بیشتر با زبان اسطوره و ناخودآگاه جمعی درآمیخته است؟» این پرسشی است که یکی از سازندگان انیمیشن با نگاهی انتقادی آن را مطرح کرده است.
گفته میشود داوینچی برای مشهورترین اثر خود با نام «مونالیزا» بیش از ۱۰ سال زمان گذاشته است؛ منتقدان تلاش کردند به دلایل احتمالی این زمان طولانی پی ببرند که اولین مورد آشکار آن کمالگرایی نقاش عنوان میشود.