تیتر20 - شرکت ایساکو برای سومین سال متوالی رتبه نخست خدمات پس از فروش را در بین خودروسازان داخلی کسب کرد.
به گزارش ایکوپرس، در سال جاری شرکت ایساکو توانست با تلاش پرسنل و شبكه گسترده نمايندگي هاي مجاز جايگاه نخست خدمات پس از فروش را در رقابت با ساير خودروسازان از آن خود كرده و براي سومين بار رتبه اول را در تاريخ ادواري اين ارزيابي ها به دست آورد.
ارتقای كيفيت و مشتري مداري از اهداف كلان و بسيار مهم گروه صنعتي ايرانخودرو بوده كه نتايج ارزيابي هاي اخير، بيانگر حركت در مسير دست يابي به اين مهم بوده است.
ويژگي خاص و برتري اين دورهاز ارزيابي ها، كسب بالاترين امتياز براي خدمات ارایه شده به تمامي محصولات ايرانخودرو است و اين در حالي است كه تنوع محصول و تعداد نمايندگي هاي ارزيابي شده نسبت به ساير خودروسازان فاصله معنا داري داشته و قابل قياس با واردكنندگان خودرو به لحاظ كمي و تعدادي نيست.
بر اساس این گزارش با تعريف و تدوين پروژه ها و برنامه هاي كيفي در تمامي حوزه ها سعي شده فاصله ها با استانداردهاي جهاني كم شده و رضايت حداكثري مشتريان سرلوحهتمامي فعاليت ها قرار گیرد.
بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از حوزه خدمات پس از فروش، شركت ايساكو با به دست آوردن امتياز كل 82/91 (هشتاد و دو مميز نود و يك) براي ششمين سال متوالي و با كسب بالاترين امتياز ، جايگاه خود را به عنوان برترين ارایه دهنده خدمات پس از فروش در بين 41 شركت در كشور تثبيت كرد.
جدول شش سال ارزيابي وزارت صنعت از شركتهاي خدمات پس از فروش خودرويي
بازنگري |
دوره ارزيابي |
مقام كشوري |
رتبه |
امتياز كل |
رده بندي شركت ها |
2 |
1388 |
مقام 1 |
رتبه 3 |
65 |
ايساكو، سايپا، آسان، ايرتويا |
2 |
1389 |
مقام 1 |
رتبه 2 |
69.38 |
ايساكو، سايپا، مزدا، ايرتويا |
3 |
1390 |
مقام 1 |
رتبه 2 |
79.84 |
ايساكو، مزدا ، سايپا، ايرتويا |
3 |
1391 |
مقام 1 |
رتبه 1 |
80.06 |
ايساكو، سايپا، اطلس، آسان |
3 |
1392 |
مقام 1 |
رتبه 1 |
81.71 |
ايساكو، پارس خودرو، اطلس خودرو، سايپا |
3 |
1393 |
مقام 1 |
رتبه 1 |
82.91 |
ايساكو، مزدا ، پارس خودرو ، اطلس خودرو |