جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
دومین المپیاد کارشناسان پذیرش شبکه خدمات پس از فروش سایپا با هدف افزایش کیفیت خدمات و بالا بردن سطح مهارت کارشناسان پذیرش، در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۶۱۷
دومین المپیاد کارشناسان پذیرش سایپایدک برگزار می‌شود

تیتر 20 - این المپیاد با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مشتری‌مداری، افزایش دانش فنی و مهارت‌های ارتباطات انسانی، ارزش گذاری به جایگاه کارشناسان پذیرش به عنوان افراد کلیدی در ارائه خدمات پس از فروش به مشتری، ایجاد انگیزه‌ شغلی افراد شرکت کننده و شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود عملکرد آنها در بخش‌های فنی، مهارتی، ارتباطی و امکان هم اندیشی و تبادل اطلاعات بیشتر شرکت کنندگان و حوزه‌های فنی آموزشی شرکت در سطح شبکه نمایندگی‌های سایپا برگزار می‌شود.

این المپیاد با مطالعه و الگو‌برداری از تجربیات دیگر المپیادهای داخلی و خارجی برگزار می‌شود که بخشی از آزمون به صورت ویدئو کوئیز برای اولین بار در سایپایدک انجام خواهد شد.

بنابراین گزارش، المپیاد کارشناسان پذیرش در دو مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله اول، آزمون تعیین سطح کتبی (با محتوای فنی و مهارت ارتباطی و فرایندی) با همکاری سازمان فنی وحرفه‌ای به طور همزمان در سراسر کشور در نیمه دوم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

در مرحله دوم نیز آزمون به صورت کتبی، ویدئو کوئیز و کارگاهی در قالب ایفای نقش با داوری و مشاوره اساتید دانشگاهی در مرکز آموزش سایپایدک در دی ماه اجرا خواهد شد.

یادآور می‌شود محتوای آزمون المپیاد کارشناسان پذیرش بر اساس دوره‌های آموزش مطابق استاندارد شرکت و دستورالعمل و رویه‌های اجرایی و بخشنامه‌های مرتبط با فرایند پذیرش تا ترخیص در نمایندگی و اصول مشتری مداری تهیه شده است./سایپا نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز