پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
باید گفت که این خودرو با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت حقیقی آن در ایران عرضه میشود.
کد خبر: ۱۹۹۹۲
تیتر 20 - سال 96 اولین سالی است که رنجروور Evoque را برای نخستینبار در ایران با پلاک ملی میبینیم: انگلیسی جذابی که برای گرفتن بازار پورشه ماکان در ایران آمده ولی قیمت آن بدلیل محدودیت واردات بسیار بالاتر از پورشه ماکان است. "ایووک" که این روزها به تعداد انگشتشماری در ایران وجود دارد به قیمتی حدود 1 میلیارد تا 1 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش میرسد و باید گفت که این خودرو با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت حقیقی آن در ایران عرضه میشود.
تنها رنجرور پلاک ملی ایران
در میان محصولات رنجرور، ایووک تنها خودرویی است که توانسته از قانون ممنوعیت واردات 2500 سیسیها عبور کند. ایووک نخستینبار در سال 2011 وارد بازارهای جهانی شد. هدف انگلیسیها از ساخت ایووک اضافهکردن محصولی ارزانقیمت به خانواده لندرور بود تا بدینترتیب آنها هم سهمی از بازار شاسیبلندهای لوکس جمعوجور داشته باشند.
طول
عرض
ارتفاع
فاصله محوری
حجم باک
4.37m
1.98m
1.63m
2.66m
68.5L
چهره خشن و جذاب ایووک آنقدر عالی است که در این سالها لندرور هیچ تغییری در آن نداده و حتی در سال 2015، که نسخه بهروزشده آن به عنوان مدل 2016 معرفی شد، بازهم تغییری در ارکان اصلی خودرو ندیدیم و فقط برخی جزئیات ظاهریاش مانند لنز چراغها، ورودی هوای سپر جلو، اسپویلر انتهای سقف و رینگها دچار تغییر شد. اتفاق دیگری که برای ایووک در 2014 رخ داد تغییر نام تیپهایش بود: از آن سال به بعد تیپهای ایووک همنام تیپهای سایر شاسیبلندهای لندرور شد.
ایووک در همه بازارها، ویژگیهای زیر را به صورت استاندارد دارد: