شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
افتتاح یک فروشگاه آنلاین که محصولاتش را از طریق وب سایت به فروش می رساند شاید این روزها خبر چندان تازه و یا جالب توجهی نباشد؛ اما اگر یک فروشگاه تخصصی در نظر داشته باشد کالاها و محصولات ورزشی را برای اولین بار با استانداردهای کاملا تخصصی عرضه نماید، حتما برای علاقه مندان به محصولات ورزشی، مخصوصا کسانی که به دنبال خرید کالاهای اصیل هستند خوش حال کننده خواهد بود.
کد خبر: ۲۰۶۲۶

آغاز بکار فروشگاه اینترنتی تخصصی برای علاقه‌مندان ورزش

تیتر20 - افتتاح یک فروشگاه آنلاین که محصولاتش را از طریق وب سایت به فروش می رساند شاید این روزها خبر چندان تازه و یا جالب توجهی نباشد؛ اما اگر یک فروشگاه تخصصی در نظر داشته باشد کالاها و محصولات ورزشی را برای اولین بار با استانداردهای کاملا تخصصی عرضه نماید، حتما برای علاقه مندان به محصولات ورزشی، مخصوصا کسانی که به دنبال خرید کالاهای اصیل هستند خوش حال کننده خواهد بود.

از روز چهارم آذر به این سو، فروشگاه اینترنتی تکنیک برتر، با تکیه بر تجربیات گروه بنیان گذار خود؛ یعنی «گروه آئین ورزش و سلامت برتر» درحالی کار خود را شروع کرده که در نگاه اول، رعایت استانداردهای یک فروشگاه اینترنتی تمام عیار و تعهد به اصالت کالا و صحت اطلاعات را می توان در روند فعالیت و محصولات ارائه شده در سایت مشاهده کرد.

سایر فرایند های فروشگاه آنلاین تکنیک برتر تقریبا مشابه با فروشگاه های طراز اول اینترنتی است که در سطح ایران و جهان به نحو احسن درحال فعالیت هستند.

باید گفت مهم ترین جنبه برتری این فروشگاه نسبت به همکاران خود تخصص گرایی است.

اهمیت این مساله از آن جایی ناشی می شود که این تخصص گرایی ریشه در تجربیاتی دارد که گروه بنیان‌گذار این فروشگاه در زمینه ورزش و محصولات ورزشی در طول زمان کسب کرده است.

این مساله باعث می شود بسیاری از آزمون و خطاهایی که فروشگاه های اینترنتی در ابتدای راه اندازی خود با آن مواجهه می شوند درخصوص فروشگاه تکنیک برتر رخ ندهد.

تجربه نشان می دهد بدون داشتن تجربه درحوزه ای خاص، راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق، بسیار دشوار است چرا که جلب اعتماد جامعه تولید کننندگان و عرضه کنندگان (تامین کنندگان کالا) مخصوصا در یک حوزه تخصصی به این سادگی نیست.

این نکته از جمله مسائلی است که به نظر می رسد بنیانگذاران این فروشگاه با استفاده از دانش و تجربه قبلی خود از همان ابتدا حل کرده اند.

قفسه های آنلاین فروشگاه اینترنتی تکنیک برتر در هفت بخش تخصصی به عرضه محصولات اقدام کرده اند که عبارتند از: تجهیزات ورزشی، لوازم پزشکی ورزشی، ورزش کودکان، کیف و کفش، مد و پوشاک، زیورآلات ورزشی و کتاب های ورزشی.

با توجه به چیدمان تخصصی محصولات و کالاهای تکینک برتر و با توجه به رویکرد اصالت گرایانه مدیران این مجموعه و با توجه به این که سایر گردش امور در این فروشگاه کاملا از استانداردهای درجه بالایی پیروی می کند، انتظار موفقیت سریع این فروشگاه دور از ذهن نیست.

خاصه این که گردش کار خرید؛ اعم از مشاهده، گزینش، دیدن جزئیات وتصاویر، اضافه کردن به سبد خرید، تسویه حساب و ضمانت های بعد از خرید؛ مانند انواع ضمانت های بازگشت محصول به خوبی در سازوکار این فرشگاه تعبیه شده که می تواند تضمین کننده منافع مشتریان باشد.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از این فروشگاه به نشانی tbshoponline.com مراجعه کنند.

ارسال نظرات
موضوعات روز