پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
در واقع مدیرعامل سایپا، عملا بخش ارتباطات و امور مشتریان را با یکدیگر ادغام کرده و با بازگرداندن مجتبی نظری به عنوان مردی کهنه کار در عرصه ارتباطات، می خواهد ارتباط سایپا با رسانه ها و مشتریان را قوی تر از گذشته کند.
کد خبر: ۲۰۷۹۸
تیتر20 - با تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و آمدن محسن جهرودی به جای مهدی جمالی، اتفاقی که پیش بینی می شد رخ داد و مدیر ارتباطات این شرکت نیز تغییر کرد تا مجتبی نظری پس از دوری چندین ماهه، باز هم راهی این شرکت شود.
این در شرایطی است که یک تغییر بزرگ در ارتباطات سایپا رخ داده و از این پس با معاونت ارتباطات و امور مشتریان در این گروه خودروسازی مواجه خواهیم بود.
در واقع مدیرعامل سایپا، عملا بخش ارتباطات و امور مشتریان را با یکدیگر ادغام کرده و با بازگرداندن مجتبی نظری به عنوان مردی کهنه کار در عرصه ارتباطات، می خواهد ارتباط سایپا با رسانه ها و مشتریان را قوی تر از گذشته کند.
در واقع به نظر می رسد مدیرعامل جدید سایپا به دنبال شکل گرفتن پل ارتباطی محکم با رسانه های و همچنین مشتریان این شرکت است و اگر این اتفاق رخ بدهد، تبعات مثبتی برای این گروه خودروسازی در عرصه خبر و همچنین در بخش رضایتمندی مردم خواهد داشت.
اما معاون ارتباطات جدید سایپا نیز برای تحقق این اهداف اولویت ها و چالش هایی را در پیش خواهد داشت.
به نظر می رسد اولویت اول نظری می تواند بهبود هرچه بهتر و تعامل بیشتر با رسانه ها باشد، موضوعی که طی دو سال گذشته به یک چالش در سایپا تبدیل شده بود.
اطلاع رسانی های دقیق تر و سریعتر در کنار بازتر شدن فضا در جهت تهیه گزارش از بخش های مختلف سایپا و همچنین امکان گفت و گو با مدیران ارشد و میانی این شرکت برای رسانه ها نیز می تواند جزو دیگر اولویت های نظری در معاونت ارتباطات دومین خودروساز بزرگ ایران باشد.
در نهایت اگر فضای ارتباطات در گروه خودروسازی سایپا بازتر شده و رسانه ها امکان این را پیدا کنند که بیشتر و دقیق تر در جریان اخبار و تحولات کمی و کیفی سایپا قرار گیرند، این موضوع می تواند نقطه عطفی در کارنامه مجتبی نظری در این گروه خودروسازی باشد.