پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
رنگ سفید 37 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده و پس از آن رنگ مشکی با سهمی 18 درصد، خاکستری و نقره ای هر یک با سهمی 11 درصدی قرار دارند.
کد خبر: ۲۴۰۲۱
تیتر20 - بازار خودرو به طور فزاینده ای شبیه به یک تلویزیون سیاه و سفید به نظر می رسد چرا که اکثر خودروهای جدید فروخته شده در این روزها با کم ترین رنگ های جذاب و شاد به فروش رفته اند.
این نتیجه گیری بر اساس گزارش منتشر شده ای از تامین کننده رنگ خودروها، Axalta است که اعلام کرده 77 درصد از خودروها، وانت ها و شاسی بلندهای فروخته شده در سال 2016 دارای رنگ های سفید، نقره ای و مشکی بوده اند. این امر نیز گواهی بر آن است که خریداران خودرو بسیار بی حوصله و کسل هستند.
رنگ سفید 37 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده و پس از آن رنگ مشکی با سهمی 18 درصد، خاکستری و نقره ای هر یک با سهمی 11 درصدی قرار دارند.
از همه بدتر آن که سال گذشته میلادی ششمین سال متوالی است که رنگ سفید در صدر فروش خودروها قرار دارد در حالی که در سال 2011 این جایگاه به رنگ نقره ای تعلق داشت. با در نظر گرفتن تمام این رنگ ها در یک پارکینگ به نظر می رسد که یک فیلم سیاه و سفید را می بینیم.
این ترکیب در آمریکای شمالی کمی بهتر است چرا که رنگ های قرمز و آبی نیز به ترتیب با سهم های 10 و 8 درصدی در این لیست قرار دارند اگرچه رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای همچنان در صدر هستند.