پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
ارزيابيهاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، طي چند سال اخير، مؤيد رشد روزافزون مشتريان از خدمات پس از فروش شركت ايرانخودرو بوده و اصليترين هدف شركت ايساكو در سال جاري، حركت فزاينده و ملموستر در همين راستا است.
کد خبر: ۲۵۰۶۰
تیتر20 - با چرخش های پی در پی فرمان خودرو ، مناظر زیبای رودخانه و درختانی که مدام تصاویرشان در قاب شیشه ای جلوی اتومبیل تغییر می کنند و موسیقی دل نشین آواز پرندگان به همراهی ارکستر رودخانه و سنگ ، تنها چيزي كه حالتان را خوش نگه ميدارد تضمين امنيت راه است.
نم نم بارانی که بر روی شیشه ماشین نشسته و احساسی که در شما قلیان دارد وجدانی که یادآور خطرات جاده در این شرایط است شما را در کلنجاری همیشگی بین عقل و احساس قرار میدهد که نتیجه آخر آن پیروزی احساس است بر عقل است و دل به جاده زدن .
اما اين روزها امنيت خاطر در اين مسير بيشتر شده، سفرها هميشه چشم را به پنجره نگه ميدارد و در سفرهاي اخير ديدن مداوم خودرو هاي امدادگر دلهره ي در راه ماندن را مي گيرد.
ایساکو به عنوان يك شركت خدمات پس از فروش هر سال بيشتر از قبل آماده ارائه خدمات به مردم بوده و اين در سفرهاي عيدانه وتعطیلات امسال و شمال رفتن هاي گاه و بيگاه ملموس و رضايت خاطر از سفر را براي مردم بيشتر كرده، توسعه كيفي شبكه خدمات پس از فروش ايران خودرو توسط ايساكو امسال عملكرد قابل تقديري داشت، همين كه در مسيرهاي بين شهري شاهد افزايش خودروهاي امدادگر هستيم يا زمان رسيدن امدادگران به خودرو مشتري كاهش چشمگيري داشته بعلاوه اينكه هزينه هاي پرداختي مشتريان منطقی ترشده دلايلي است كه مي تواند حس امنيت رانندگي در مسيرهاي طولاني را بيشتر و دلچسب تر كند .
در كنار اين امور امسال ايساكو خدمتي نوين را ارائه كرد از ویژگیهای اين سال، شروع به کار ناوگان امداد پلاس در ۹ شهر بزرگ کشور بود که خدماتی بيشتر از خدمات امدادی را که از زمان تعمیر بالاتری برخوردار بوده و بدون حمل به نمایندگی در محل مورد نظر مشتری انجام میشود كه با در اختیار داشتن قطعات و امکانات ویژه، مشکل خودرو را در محل مرتفع و ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، به کاهش سطح ترافیک شهری نیز کمک خواهد کرد.
براي افزايش سطح دسترسي مشتريان به خدمات ايران خودرو تجهيزات مورد نياز، آموزش نيروي انساني و قطعات از جمله فاكتورهاي مهمي بوده كه توسط ايساكو تامين شده است.
همچنين افزايش ساعت كاري نمايندگي ها به دو شيفت و ارايه خدمات از ساعت 16 تا 21 نيز از ديگر اقدامات براي رفاه حال شهروندان در سال 96 بوده است.در حوزه خدمات امدادی ميانگين زمان انتظار نزديك به 3 درصد بهبود پيداد كرد.
ايساكو با اقدامي هوشمندانه با توجه به لزوم ارایه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان در برخی از مسیرهای پرتردد، پایگاههای ثابت امدادی در جادههائی مثل فیروزکوه، چالوس، هراز و اتوبان قم ایجاد كرده که به صورت شبانه روزی به ارایه خدمات خواهند پرداخت.
برای پایش وضعیت امدادرسانی نیز، واحدهای نظارتی شرکت ایساکو به طور محسوس و نامحسوس بر کیفیت خدمات نمایندگیها و اکیپهای امدادی نظارت خواهند داشت. حركت خوبي كه در راستاي سنجش كاركرد امدادگران صورت گرفته بود . اين خدمات سبب مي شود تا با خیالی آسوده تر سفر كنيم؛
تغييراتي كه لمس شد
در يك مقايسه ساده در سالهاي اخير شاهد اين هستيم كه سطح عيبيابي ارتقا و ضريب خطا در شبكه خدمات پس از فروش كاهش داشته كه يكي از راههاي افزايش كيفيت خدمات است پيشبيني ميشود، با اين اقدام، مدت زمان توقف خودرو در نمايندگي كاهش يافته و با جلوگيري از بازگشت مجدد خودرو به تعميرگاه، رضايت مشتريان در تمام لايهها به شكل ملموسي افزايش يابد.
ارزيابيهاي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، طي چند سال اخير، مؤيد رشد روزافزون مشتريان از خدمات پس از فروش شركت ايرانخودرو بوده و اصليترين هدف شركت ايساكو در سال جاري، حركت فزاينده و ملموستر در همين راستا است.
توسعه و اجرای خدمات نوين، برگزاری360هزار نفر ساعت دوره آموزشي در مديريت آموزش فني و محل نمايندگیها (OJT) در زمينههاي فني و تعامل با مشتري، تامين مناسب و به موقع قطعات، توسعه خدمات خودروها و محصولات جديد در سطح كشور، نظارتهای دورهای و پايش مستمر نحوه ارائه خدمات نمايندگیها در يازده منطقه کشور، تخصيص تجهيزات به روز به نمايندگيها، پايش و کنترل مراجعات تكراری خودروها به شبكه خدمات پس از فروش و پیگیری رفع نهايي عیوب آنها، از دلايل رشد شركت در سال گذشته بود از شواه هم پيداست كه ايساكو بيشترين تمركز را بر افزايش كيفيت خدمات در تعميرگاههاي موجود گذاشته است.