پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
گروه خودروسازي سايپا در سال 96 و ماه هاي ابتدايي سال 97 با اجراي برنامه هاي متنوعي در راستاي ارتقاي كيفي خودروها ، افزايش رضايت مندي مشتريان از خدمات پس از فروش و كاهش مدت زمان پاسخگويي به درخواست هاي مشتريان توانسته است گام هاي مهمي در راستاي ارتقاي رضايت مندي مشتريان بردارد و به اهداف پيش بيني شده دست يابد.
کد خبر: ۲۶۷۹۰
تیتر20 - براساس گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، گروه سايپا توانست با اخذ يك ستاره كيفي بيشتر براي خودروهاي گروهX100 ، همه محصولات اين گروه به استثناي خودروي سايپا 111 را به سطح دوستاره كيفي در توليد برساند و بر اساس برنامه ريزي انجام شده تنها خودروي تك ستاره اين گروه نيز به زودي با پيگيري موارد كيفي حائز كسب دو ستاره كيفي خواهد شد.
بر اساس اين گزارش، گروه سايپا در سال 1396 با افزايش 1.5 درصدي ميانگين رضايت مشتريان در شاخص رضايت مشتري نيز با رشد رو به رو بوده است و در رده خودروهاي با قيمت پايين تر از 25 ميليون تومان 2.4 درصد، در رده قيمتي خودروهاي با قيمت بين 25 تا 50 ميليون تومان 1 درصد و در رده قيمتي خودروهاي با قيمت بين 50 تا 75 ميليون تومان 0.7 درصد رشد در شاخص رضايت مشتري را تجربه كرده است.
همچنين نمودار مقايسه روند زماني رسيدگي به درخواست هاي مشتريان گروه سايپا در سال 1396 نشان مي دهد كه در اين بخش 15 درصد بهبود حاصل شده است به اين صورت كه مدت زمان پاسخگویی به مشتريان در سال 96 نسبت به سال 95، 4 روز کاهش داشته است به عبارتي مدت زمان پاسخگويي به درخواست هاي مشتريان از 26.1 روز در سال 95 به 22.1 روز در سال 96 كاهش يافته است.
بر اين اساس، روند امتياز رضايت مندي مشتريان از خدمات پس از فروش گروه خودروسازي سايپا بين سال هاي 1394 تا 1396 حاكي از آن است كه در سه ماهه چهارم سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال 95؛ 4.2 درصد و در سه ماهه چهارم سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال 94؛ 8.4 درصد رشد رضايت مندي مشتريان از خدمات پس از فروش را شاهد هستيم./سایپانیوز