دوشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
آنا نعمتی، سفیر برند

تیتر20 - به تدریج و با باز شدن فضای تجاری بین المللی، برند های مطرح ایرانی در تلاش اند با پیاده کردن الگو های برند سازی مطابق با معیارهای جهانی، گام های تازه ای را مطابق با شرایط جدید در پیش بگیرند.
یکی از این تحولات، انتخاب آنا نعمتی بازیگر سینما به عنوان سفیر برند چای ماسوله است که قرار است ماموریت های مرتبط با مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های مشابه را از سوی چای ماسوله بر عهده داشته باشد.
البته خیلی از برند ها مدل برند دارند، ولی آن چه که قرار است آنا نعمتی در ارتباط با چای ماسوله انجام دهد نقش های مرتبط با سفیر برند است. وی که از بین 12 نفر انتخاب و توسط یک شرکت مشاوره آلمانی به عنوان سفیر برند چای ماسوله معرفی شده، در واقع اولین سفیر برند ایرانی است که در گرد همایی های چای ماسوله رسما معرفی شده و از این پس ماموریت های خود را در این جایگاه پی گیری خواهد کرد.
علاوه بر بخش مسئولیت های اجتماعی، سفیر برند معمولا در زمینه محیط زیست نیز فعالیت می کند.
آنا نعمتی، در یکی از اولین اظهار نظر های خود در سمت جدید می گوید:‌ »برند تجاری یک کشور، جزئی از میراث آن کشور است و من آنا نعمتی چای ماسوله را که برند و نشانی معتبر است به عنوان نوشیدنی روزها و ساعات خود به دیگران معرفی می‌کنم»

ارسال نظرات
موضوعات روز