شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: درباره میزان درآمد باشگاه ها از تبلیغات محیطی لیگ برتر بیان کرد: این موضوع در جلسات هیئت رئیسه سازمان لیگ و مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص می شود.
کد خبر: ۲۷۵۸۵
تیتر20 - هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: درباره میزان درآمد باشگاه ها از تبلیغات محیطی لیگ برتر بیان کرد: این موضوع در جلسات هیئت رئیسه سازمان لیگ و مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص می شود.

او درباره شرایط متقاضیان فعالیت در عرصه تبلیغات محیطی گفت: برای انتخاب مجری تبلیغات محیطی مزایده برگزار می شود و هر شرکت یا فردی که از لحاظ مالی پیشنهاد بهتری داشته باشد، برنده مزایده می شود. تبلیغات محیطی یا به شرکتی که در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است یا به افراد متخصص و فعال در عرصه تبلیغات واگذار می شود. درصدی هم که از میزان درآمدزایی تبلیغات محیطی به باشگاه ها می رسد برحسب میزان هواداران آنها متغیر است. مثلا باشگاه هایی مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، صنعت نفت و سپاهان نسبت به تیم های سایپا و پیکان که تماشاگران کمتری دارند، به درآمد بیشتری از تبلیغات محیطی می رسند. البته در برخی کشورها این درآمد به نسبت سابقه حضور باشگا ها در لیگ برتر تقسیم بندی می شود.

عضو علی البدل هیئت رئیسه سازمان لیگ افزود: اگر چنین قانونی در ایران اعمال شود تیم هایی که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده اند مانند نفت مسجد سلیمان و نساجی درآمد کمتری دارند. در کل جدول تقسیم بندی درآمد تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ مصوب می شود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره انتقال امتیازی لیگ برتری این تیم به ماشین سازی تبریز اظهار داشت: هیچ انتقال امتیازی صورت نگرفته است و رسانه ها در این مورد اشتباه می کنند. تنها نام گسترش فولاد تغییر کرده است. همانگونه که سیاه جامگان به مشکی پوشان تغییر نام داد، نام گسترش فولاد هم به ماشین سازی تغییر می یابد. هیچ اتفاقی جز این رخ نداده است.

کارشناس حقوقی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت بررسی قرارداد های مهدی ترابی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بیان کرد: به نظر می رسد در این ماجرا حق با تراکتورسازی است چراکه ترابی با دراختیار داشتن دفترچه اعزام به خدمت سربازی که تاریخ آن 19 تیر 1397 بوده است با تراکتورسازی قرارداد بسته و آن زمانی که هم که این کار صورت گرفته است، تراکتورسازی می توانسته بازیکن سرباز جذب کند. هیچ منعی هم برای مذاکره و انعقاد قرارداد برای این باشگاه وجود نداشته است. ترابی 2 چک هم از تراکتورسازی گرفت اما در ادامه تاریخ اعزام به خدمت خود را از 19 تیر به 19 آبان تغییر می دهد. پس از این اقدام هم به سایپا بازگشت و با پرسپولیس قرارداد امضاء کرد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: جالب است سازمان نظام وظیفه عمومی با توجه به دفترچه دوم ترابی، او را به تیم ملوان انزلی معرفی می کند. در واقع مهدی ترابی با انعقاد قرارداد با چهار تیم پرسپولیس، استقلال، ملوان و سایپا سوپرمن بازی درآورده است. این موضوع واقعا گیج کننده است. باشگاه سایپا اشتباه می کند که می گوید ترابی حق عقد قرارداد با تراکتورسازی را نداشته چراکه در زمان انعقاد قرارداد، تراکتور اهلیت جذب بازیکن سرباز را داشته است. زمانیکه بازیکن سرباز دفترچه اعزام به خدمت می گیرد، ملاک پایان قرارداد تاریخ اعزام است نه قراردادی که با یک باشگاه امضاء کرده است. به همین دلیل تراکتورسازی تخلفی انجام نداده است./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز