پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
مدیرعامل ایساكو بهرهگیری از فناوری اطلاعات را یكی از مزیتهای حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو و وجه تمایز آن با سایر شرکتهای خدمات خودرو دانست.
کد خبر: ۳۴۹۸۱
تیتر20 - سیدرضا حسینی با اشاره به تاكید مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو مبنی بر ارایه خدمات نوین و متناسب با نیاز و مطالبات مشتریان، لازمه تحقق این امر را وجود بستر اطلاعات صحیح دانست و گفت: مهمترین اقدام در شبكه خدماتی محصولات ایرانخودرو ایجاد و توسعه سیستم هوشمند یكپارچه اطلاعاتی است كه مسیر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان را نشان داده و سبب شده نقاط بهبود بهموقع شناسایی شده و برای رفع آن برنامهریزی شود.
مدیرعامل ایساكو همچنین یكی از دلایل افزایش شاخص رضایت مشتری ایساكو را وجود اطلاعات بهموقع و كافی از مشتری دانست و گفت: در سالهای اخیر همواره در مسیر بهبود بودهایم و امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عملكرد ایساكو روندی صعودی داشته است. درحال حاضر خدمات مختلف دستهبندیشده و با تعریف زمان استاندارد برای هر عنوان، نمایندگی موظف به رعایت زمان ارایه خدمت است.
وی تصریح كرد: در صورت تجاوز زمان ارایه خدمت از زمان تعیینشده و استاندارد، سیستم هوشمند مورد را اعلام میكند و عارضهیابی و رسیدگی بهسرعت انجام میشود.
حسینی اضافه كرد: مراجعه بیش از یکبار یك دستگاه خودرو به شبكه خدماتی با اعلام خودكار شبكه، بهصورت ویژه و خاص عارضهیابی و رسیدگی میشود.
مدیرعامل ایساكو كاهش زمان رسیدگی به درخواست مشتری را از بهبودهای ایجادشده در فرآیند خدمترسانی به مشتریان اعلام كرد و گفت: میانگین زمان تعمیرات از پذیرش تا ترخیص ۶ روز بود كه این عدد درحال حاضر در میانگین كمتر ۲ روز قرار دارد.
وی مدیریت مصرف قطعات در شبكه نمایندگان ایساكو را از نتایج بسیار مهم سیستم هوشمند ایساكو دانست و گفت: قطعات بر اساس نوع پذیرش به نمایندگیها ارسال میشود و برهمین اساس اختصاص منابع را بهصورت بهینه انجام میدهیم. وی خاطرنشان كرد: با این اقدام در شرایط کسبوکار فعلی و مشكلات ناشی از تحریم امكان ایجاد بازار سیاه و كاهش موجودی انبار ایساكو را به حداقل كاهش دادهایم.
مدیرعامل ایساكو مكانیزه شدن سیستم نوبتدهی به مشتریان و حذف ترافیک تلفن ۰۹۶۴۴۰ را سبب افزایش رضایتمندی مشتریان دانست و گفت: طبق ارزیابیهای صورت گرفته از سوی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران و سنجش ۱۰ شاخص عملكردی ایساكو، رضایت از كیفیت خدمات ایساكو از پذیرش تا كیفیت خدمات و ترخیص افزایش قابل ملاحظهای داشته است.
وی تصریح كرد: ایرانخودرو تنها خودروسازی است كه عدد شاخص رضایت مشتریان از شبكه خدمات پس از فروش آن از عدد ۷۵۰ عبور كرده است.
حسینی رسالت ایساكو را ارایه خدمات مناسب به مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو و توزیع مناسب قطعات در سطح نمایندگیهای سراسر كشور دانست و گفت: درحال حاضر ۶ میلیون خودرو تحت پوشش خدمات ایساكو قرار دارند كه این خدمات توسط ۷۱۰ نمایندگی و در ۳۵۰ شهر ارایه میشود.
وی افزود: سال ۹۷ را با چالشهایی كه داشت بهخوبی گذراندیم و قطعا با پیشبینیهای صورت گرفته در تامین و توزیع قطعه، امسال نیز مصمم هستیم از بروز هرگونه مشکل در این خصوص جلوگیری کنیم./روابط عمومی ایساکو