پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، از سیزدهم تا هفدهم خردادماه طرح خدمترسانی ویژه به مشتریان را با عنوان «همسفر شما در راههای روشن» اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۳۵۰۷۱
تیتر20 - این شرکت در روزهای میانی خرداد ماه که مصادف با ایام ارتحال امام خمینی (ره)، سالروز قیام پانزده خرداد و تعطیلات عید سعید فطر است، به منظور رفاه حال هموطنان طرح ویژه خدمترسانی را به همین منظور اجرایی میکند.
بنابراین گزارش، این خدمات که شامل خدمات تعمیرگاهی و امدادی است در شهر تهران و مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام خمینی، مراکز استانها به منظور رفع نیاز احتمالی مشتریان در ایام تعطیل و با توجه به پیشبینی حجم سفرها صورت خواهد پذیرفت.
در این برنامه تعداد 60 نمایندگی به صورت تک شیفت و دو شیفت آماده خدمترسانی خواهند بود و طبق برنامهریزی صورت گرفته، 644 اکیپ امدادی شامل امدادگر موتورسوار و اتوکلیک، امدادگر باليني و سریع، امدادگر حمل، امدادپلاس، امدادگر دو منظوره، سرویس در محل، پایگاه امدادی، خودرو سوار، فرا امداد و امداد گلس در شیفتهای امدادرسانی حاضر خواهند شد.
از این تعداد ناوگان امدادی، 35 اکیپ ویژه امدادخودرو ایران در محدوده حرم مطهر، به منظور سهولت و سرعت در امدادرسانی به هموطنان مستقر خواهند شد. ناوگان سیار امدادی ایرانخودرو، در مسیرهای پرتردد ورودی و خروجی استانهای تهران، رشت، ساری، مشهد، قم و اصفهان و پایگاههای ثابت امدادی در محورهای فیروزکوه، هراز، چالوس، قم، ساوه، کرج، قزوین، سمنان و گرمدره به صورت شبانهروزی آماده ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو خواهند بود.
لازم به ذکر است تیم بازرسی و پایش کیفیت ارائه خدمات پس از فروش علاوه بر حضور در نمایندگیها و سرکشی بر ناوگان امدادی، از طریق بازرسی نامحسوس نیز بر حسن اجرای خدمات پایش نظارت خواهند کرد. همچنین شرکت ایساکو با بهرهمندی از سامانه هوش تجاری (BI) که از سال 97 در این شرکت به بهرهبرداری رسیده است، این امکان را دارد که با دریافت گزارشهای مختلف از شبکه خدمات پس از فروش و نمایندگیهای مجاز، به تمام زوایای ارائه خدمات نظارت کرده و از این طریق کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشد.
هموطنان برای دریافت خدمات امدادی علاوه بر استفاده از اپلیکیشن ایساکو بر روی تلفن همراه خود و استفاده از امکانات آن، میتوانند با شماره تلفن 096440 تماس حاصل كنند. همچنین میتوانند برای مشاهده لیست نمایندگیهای کشیک این طرح به سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه كنند./روابط عمومی ایساکو