پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودردرراستاي ارتقاي سطح كيفي خدمات پس از فروش و جلب حداكثري رضايت مشتريان به ايساكو ماموريت دادتا تمامي فرآيند هاي كاري در اين حوزه مورد بازنگري دقيق قرار گيرد
کد خبر: ۳۷۵۲۱
تیتر20 - فرشاد مقيمي مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو درابلاغيه به شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو، تاكيد كرده است که بازنگري درتمامي فعاليت هاي حوزه خدمات پس از فروش شامل اصلاح رويه ها ، آئين نامه ها و استاندارد هاي اجرايي مرتبط با شبكه نمايندگي ها به گونه اي باعث سهولت درتصميم گيري ، تسريع درانجام امور اين حوزه و كاهش هزينه سربار نمايندگي ها شود .
دراين ابلاغيه آمده است: بازنگري درفعاليت هاي تامين و توزيع قطعات يدكي به ويژه درحوزه خدمات پس از فروش وتهيه برنامه هاي كوتاه مدت و بلند مدت به منظور قطعات يدكي مورد نياز مشتريان همواره در شبكه نمايندگي هاي مجاز دردسترس باشد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از ديگر موارد ابلاغيه به شركت ايساكو را ارائه برنامه هاي نوين و خلاقانه درجهت بهبود در فضاي كسب و كار اين شركت و شبكه خدمات پس از فروش با درنظر داشتن خردمالي و حذف موازي كاري و امور غير ضروري و راهكارهاي بهبودمديريت برهزينه خدمات پس از فروش و كاهش هزينه هاي جاري شبكه نمايندگي ها دانست .
مقيمي از شركت ايساكو خواست ، از نظرات خبرگان و مشاركت تشكل هاي تخصصي درراستاي اجرايي شدن هرچه بهتر برنامه ها و سياست هاي اعلامي بهره گيرد.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با توجه به اهميت ذينفعان اين خودرو ساز وجلب رضايت آنان از حوزه خدمات پس از فروش اين ابلاغيه را درروز جمعه هفته گذشته به ايساكو صادركرد./ایکو پرس