جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
مریم وحیدنیا مدیرروابط عمومی بانک پارسیان گفت: آنچه که در ایده مدیران بانک پارسیان وجود دارد، عبور از فرهنگ مشتری گرایی به تحقق مدل شریک تجاری است.
کد خبر: ۳۷۷۵۴
تیتر20 - با حضور مریم وحیدنیا، مدیرروابط عمومی بانک پارسیان وعلی آشتین مسئول شعبه زیتون اهواز بانک پارسیان، آیین اهدای جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی (طرح کیان پارسیان) کمک هزینه خرید خودرو تولید داخلی ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان متصل به حساب بانک پارسیان روز دوشنبه یکم مهرماه 98 برگزار و این جایزه به محمد رضا هرمزی اهدا شد.

در حاشیه مراسم اهدای جایزه جوان خوش شانس اهوازی، مریم وحیدنیا که در جمع مدعوین و مشتریان بانک شعبه زیتون اهواز پارسیان سخن می گفت، ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود اظهار داشت:این بانک، بانکی است پیشرو که سهم بزرگی از خدمات الکترونکی در شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان خاطرنشان کرد: در این بانک این اعتقاد وجود دارد که مشتریان شرکای تجاری ما هستند.بانک پارسیان دارای بزرگترین شبکه کارت خوان در کشور است و در ارائه خدمات الکترونیک شبکه بانکی سهم بزرگی دارد.

وی ادامه داد: این بانک توانسته به عنوان یک سوپر مارکت مالی انواع خدمات را به مردم و فعالان اقتصادی ارائه دهد.امروز مفتخرم که در جمع کثیری از مردم اهواز و خصوصا مشتریان خوب و صمیمی بانک پارسیان هستم که نام یکی از همشهریان خوب شان در جمع 10برنده جایزه 500میلیون ریالی طرح کیان قرار دارد.

بانک پارسیان بانکی خوشنام و مورد اعتماد مردم است

محمد رضا هرمزی مشتری شعبه زیتون اهواز پارسیان و برنده جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی کمک ‌هزینه خرید خودرو تولید داخلی است که درصنف سیستم های حفاظتی امنیتی فعالیت می کند.

وی در گفت و گویی یکی از دلایل رضایت مندی مشتریان از بانک پارسیان را خدمات به روز این بانک عنوان کرد و افزود: خدمات این بانک به حدی متنوع می باشد که در هر ساعت و هر مکان بدون محدودیت در دسترس مشتریان قرار دارد و همین امر بیشتر درانتخاب این بانک برای من تاثیر گذار بوده است.

وی درادامه افزود : مایه خوشحالی و مسرت است که به بانک پارسیان اعتماد کردم و اکنون یکی از برندگان خوش شانس این بانک هستم. بانک پارسیان بانکی خوشنام و مورد اعتماد مردم است و از این که توانسته ام به عنوان برنده معرفی شوم خیلی شادمانم و بانک پارسیان را راز موفقیت، شادمانی و خوشحالی می دانم./روابط عمومی بانک پارسیان
ارسال نظرات
موضوعات روز