پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
بانک کارگشایی در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و اقتصادی بانک ملی ایران، طی یک سال گذشته بیش از ۱۳۱ هزار فقره تسهیلات قرضالحسنه و مرابحه به ارزش ۳ همت پرداخت کرده است.
روابطعمومی بانک دی در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، که به همت انجمن متخصصان روابطعمومی ایران برگزار شد، با کسب سه عنوان برتر در بخشهای تخصصی، جایگاه خود را بهعنوان یکی از فعالترین و حرفهایترین روابطعمومیهای کشور تثبیت کرد.
دکتر ابراهیمی با اشاره به اینکه طی 3 سال گذشته در صورتهای مالی تلفیقی خود سودآور بودیم، گفت: اضافه برداشت بانک سپه از بانک مرکزی مربوط به مطالبات از دولت و پرداخت وامهای تکلیفی و سیاستی از سوی این بانک است.
️گزارش آماری عملکرد کانال های بانکداری مدرن بانک ایران زمین نشان می دهد که در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۴، شاخص های کلیدی این حوزه با رشد قابل توجهی همراه بوده است.
بانک ملت اعلام کرد با حمایت مرجع محترم قضایی و پیگیری های مستمر و اقدامات صورت گرفته، ملک بدهکار اصلی پرونده چای دبش در منطقه لواسان تهران تملیک شد و بر این اساس بخشی از مطالبات بانک در این پرونده وصول خواهد شد.
عضو هیئتمدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، از ابلاغ و اجرای نظام جامع بازاریابی در این بانک خبر داد و آن را نقطهعطفی در مسیر تحول و همافزایی میان واحدهای مختلف برشمرد.
استقبال از طرحهای مهربانی ملی و اعتبار ملی، نتیجه تعامل موفق میان نوآوری، اعتمادسازی و عملکرد مالی پایدار است. این طرحها نشان میدهند بانکها، با طراحی هوشمندانه و ابزارهای فناورانه، علاوه بر جلب رضایت مشتریان، قادرند جریان سرمایه را به سمت خود سوق دهند و جایگاهشان را در نظام بانکی مستحکمتر سازند.