پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: آموزشی که منتج به کیفیت بیشتر کارکنان شود مورد انتظار است
کد خبر: ۳۷۸۹۹
تیتر20 - سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که صبح امروز در کارگاه آموزشی دوروزه معاونین اداره شعب استانها سخن میگفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اصلیترین سرمایه هر سازمان و هر کسبوکار کارکنان آن محسوب میگردد همانگونه که مقوله جبران خدمات و پرداختن به مباحث رفاهی یک امر مهم محسوب میشود، آموزش، توسعه و مهارتآموزی و ارتقای سطح دانش و تجربه نیز ضروری و امری اجتنابناپذیر میباشد.
فتاحی آموزش کیفی و کاربردی بهصورت مستمر و هدفمند برای کارکنان را پل ارتباطی بین کارکنان، خدمات دهندگان و خدمات پذیرندگان دانست و دراینباره گفت: مشتریان و مردم انتظار دریافت خدمات و محصولات کیفی، مناسب، بهموقع و درخورشان را از سازمانها دارند که تحقق این مهم مستلزم دو رویکرد و دو کارکرد مهم میباشد.
وی دراینباره افزود: انجام برنامهریزی دقیق و مناسب در درون سازمان درراستای فراهم نمودن شرایط لازم در بهرهگیری از ظرفیتها و قابلیتهای افراد و کارکنان در بکار گیری آنان در مشاغل و مناصب مرتبط میباشد و همچنین تلاش در جهت برنامه محوری هدفمند در توسعه و ظرفیت بخشی و غنیسازی افراد در قالب برگزاری دورههای آموزشی علمی و عملی و مهارتآموزی در جهت کارایی، اثربخشی و بهرهوری میباشد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعتبار، شهرت و شخصیت سازمان و ماندگاری در عرصه رقابت با سایر رقبا در یک بازار را مرهون کیفیت نیروی انسانی و نحوه خدمات و عملکرد آنان دانست و دراینباره خاطرنشان کرد: تصویری که کارکنان سازمان در ارتباط و مواجهه با مردم و مشتریان از خود بهجا میگذارند از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد و رمز موفقیت یک سازمان به عملکرد، رفتار، نحوه تعامل و کنش و واکنش بهموقع کارکنان در ارتباط با محیط سازمان و مشتریان و ذینفعان میباشد.
فتاحی رویکرد آموزشی، مهارتآموزی و ظرفیت بخشی مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون را مبتنی بر نیازسنجی آموزشی و بهصورت کاربردی و عملیاتی با استفاده از ظرفیت مدیران ستادی بهصورت کارگاه آموزشی قابلتقدیر دانست و دراینباره خاطرنشان کرد: اجرای این امر مهم در قالب یک برنامه منظم و هدفمند ودرسطوح مختلف صف کارکنان مسلماً اثربخش خواهد بود.
همچنین در ادامه سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت با تأکید بر اینکه انسانسازمانی چیزی جز علم و عمل نیست که آثار وجودیاش در ارتباط و محیط درونسازمانی و برونسازمانی کاملاً مشهود و قابل احصاء میباشد گفت اگر بخواهیم بحث مزیت رقابتی و توسعهیافتگی را برای یک سازمان مطرح کنیم باید این مهم را در کارکنان بهعنوان عصاره و اصل و سرمایه اساسی و مهم آن جستجو کنیم.
معادی کار کیفی و خدمات کیفی را مرهون انسان کیفی دانست و تحقق این مهم را و درگرو برقراری و ایجاد و اجرای آموزش مستمر، مناسب با استفاده از قابلیت و ظرفیتها و توانمندیهای بالقوه و بالفعل دانست.
شایانذکر است این کارگاه آموزشی دوروزه در قالب آموزش مباحث کاربردی مالی توسط محمد ذوالفقاری مدیرامورمالی بانک توسعه تعاون، مباحث مرتبط با وصول مطالبات معوق توسط پرویز اسدی مدیر امور حقوقی، مباحث مرتبط با بازرسی توسط محمدمهدی احمدی مدیر امور بازرسی، مباحث ارزی توسط فرشید طهمورثی مدیر امور بینالملل و مباحث اعتباری و سرمایهگذاری توسط حمیدرضا البرزی ارائه خواهد شد.