جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری را لازمه هر سازمان و مکمل همدیگر یاد کرد و دراین‌باره گفت: رعایت و اتخاذ رویکرد و کارکرد مثبت نسبت به برخی از اصول که جزء بداهات اولیه و جزء شروط لاینفک برای تحقق منافع و صیانت از حقوق ذینفعان تلقی می‌گردد.
کد خبر: ۳۹۶۲۱
تیتر20 - سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون که به عنوان مدرس در برنامه آموزشی مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای ویژه بانکداران شعب این بانک سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در دنیای رقابتی امروز سازمان‌ها برای رقابت‌پذیری و ایجاد مزیت رقابت‌پذیری موظف به رعایت و اجرای تمام و کمال مقوله اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری هستند.
 
معادی اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری را لازمه هر سازمان و مکمل همدیگر یاد کرد و دراین‌باره گفت: رعایت و اتخاذ رویکرد و کارکرد مثبت نسبت به برخی از اصول که جزء بداهات اولیه و جزء شروط لاینفک برای تحقق منافع و صیانت از حقوق ذینفعان تلقی می‌گردد در شرایط کنونی تعدادی از سازمان‌های تولیدی و خدماتی بواسطه شرایط مختلف تحت‌الشعاع برخی از مسائل قرار گرفته به نحوی که این استراتژی مهم و این وظیفه اساسی که در قالب توجه و تحقق رعایت اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌محوری متجلی می‌شود دستخوش کم‌توجهی و بعضی از مواقع بی‌توجهی و کم‌لطغی قرار گرفته است.
 
مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون توجه مرکز آموزش و پژوهش این بانک را در تحلیل و نیازسنجی و متعاقب آن برگزاری دوره آموزشی کاربردی با عناوین مختلف و در سطوح ستاد و صف این بانک را در خور تحسین یاد کرد و دراین‌باره گفت: رشد، توسعه و افزایش ظرفیت کمی و کیفی و مهارت‌افزایی سرمایه انسانی که منتج به رضایت‌مندی مشتریان شود تنها از مسیر آموزش و استمرار تداوم این امر مهم خواهد بود.
 
شایان ذکر است مرکز آموزش و پژوهش بانک با هدف توسعه و فرهنگ‌سازیِ حرفه‌ای‌گرایی در میان بانکداران شعب، به عنوان رده نخست رویارویی مشتریان با بانک، اولین سری برنامه آموزشی "مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای" را روز چهارشبنه برگزار کرد.
 
گفتنی است جامعه هدف این برنامه، بانکداران استان‌های تهران، البرز و قم بودند که به مدت 8 ساعت مباحث کاربردی و شعبه‌محور را در دو زمینه مشتری‌مداری و اخلاق حرفه‌ای با تدریس جناب آقای سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت آموزش دیدند.
 
برنامه آموزشیِ موصوف، برنامه‌ای جامع با منظور توسعه بینش و مهارت همه بانکداران شعب در دو حوزه اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری است که بنا دارد بانکداران را در تمام سطح کشور و در مدیریت شعب استان‌ها تحت پوشش قرار دهد./روابط عمومی بانک توسعه تعاون
ارسال نظرات
موضوعات روز