شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
ارزش کارشناسی پایه سهام مورد مزایده نیز یک میلیارد و 612 هزار و 409 میلیون ریال است که همگی به صورت یکجا و نقدی به فروش خواهد رسید. علاقه مندان باید برای شرکت در مزایده مبلغ 50 درصد ارزش سهام را به صورت سپرده نقدی تادیه کنند.
کد خبر: ۳۹۷۵۲
تیتر20 - شرکت گروه مالی ملت (سهامی عام) با انتشار آگهی رسمی اعلام کرده است که در نظر دارد تعداد 498 میلیون و 750 هزار سهم خود از «شرکت تامین سرمایه امین» را که معادل 14 و 25 دهم درصد از سهام این شرکت است از طریق مزایده عمومی واگذار نماید. 
ارزش کارشناسی پایه سهام مورد مزایده نیز یک میلیارد و 612 هزار و 409 میلیون ریال است که همگی به صورت یکجا و نقدی به فروش خواهد رسید. علاقه مندان باید برای شرکت در مزایده مبلغ 50 درصد ارزش سهام را به صورت سپرده نقدی تادیه کنند.
در شرایط مزایده ذکر شده است که عرضه سهام به صورت نقدی انجام می شود و به قیمت های پیشنهادی کمتر از قیمت های فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد. 
سپرده نقدی برای شرکت در مزایده باید به صورت چک بانکی به همراه سایر مدارک شرکت در مزایده تحویل شود. 
علاقه مندان لازم است که مدارک خود را تا ساعت 16 روز 14 دی ماه 1398 به دبیرخانه گروه مالی ملت واقع در ونک، خیابان شهید مسعود صابری، خیابان پیروزان، پلاک 16 تحویل دهند. 
همچنین ذکر شده است که خریدار سهام بایستی ظرف 14 روز کاری بعد از ابلاغ کتبی برنده مزایده نسبت به پرداخت ثمن معامله اقدام نماید. 
گفتنی است که پاکت های شرکت در مزایده راس ساعت 11 صبح روز یکشنبه 15 دی ماه 98 در محل شرکت باز شده و نتیجه ظرف مدت 5 روز کاری به برندگان اعلام خواهد شد. 
در شرایط مزایده همچنین ذکر شده است متقاضیان شرکت در مزایده به صورت ضمنی قبول می کنند که از کلیه تعهدات، بدهی ها و آخرین وضعیت مالی شرکت مورد مزایده و تبعات تعهدات ناشی از سهام مورد معامله، اطلاع کامل حاصل نموده و حق هیچ گونه اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت. 
لازم به ذکر است که شرکت گروه مالی ملت در تاریخ اول بهمن 1383 و با شماره 239406 به نام شرکت سرمایه‌گذاری خردمندان (سهامی عام) در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و سپس به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ یکم مرداد 1390و به موجب آگهی شماره 19397 مورخ 14 مهرماه 1390 روزنامه رسمی کشور به شرکت گروه مالی ملت (سهامی عام) تغییر نام یافت.
 این شرکت در اجرای مصوبه هیئت مدیره بانک ملت و با هدف شکل‌گیری یک هلدینگ مالی، از شهریورماه 1390 فعالیت خود را با ساختار و کارکردهای کنونی آغاز کرده و در همین راستا در تاریخ 25 تیر ماه 1392 با شماره 11163 به عنوان نهاد مالی نزد سازمان بورس و اوراق بهادار تهران به ثبت رسیده است.
بر اساس ماده 3 اساسنامه، موضوع فعالیت اصلی شرکت گروه مالی ملت عبارت است از سرمایه‌گذاری در سهام، سهم‌الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها یا سایر اوراق بهادار دارای حق رأی با هدف کسب انتفاع به‌طوری که به‌تنهایی یا به‌همراه اشخاص تحت کنترل یا اشخاص تحت کنترل واحد، کنترل شرکت، موسسه یا صندوق سرمایه‌پذیر را در اختیار گرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه یابد و شرکت، موسسه یا صندوق سرمایه‌پذیر در زنجیره ارزش بانک ملت فعالیت نماید یا بتواند از طریق کارکردهای خود در بهبود ساختار مالی و سرمایه‌گذاری بانک ملت موثر باشد.
همچنین «شرکت تامین سرمایه امین» به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ ملت است که شورای عالی بورس و اوراق بهادار در 12 شهریور 1386 مجوز نخستین بانک سرمایه‌گذاری (Investment Bank)‌ را با نام «شرکت تأمین سرمایه امین» صادر نمود. 
تأمین سرمایه امین در 16 دی 1386 با شماره 315083 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران و سرمایه اسمی هزار میلیارد ریال ثبت شد و در 1 اردیبهشت 1378 با اخذ مجوز از سازمان بورس فعالیت خود را آغاز نمود.
سهام‌داران شرکت تأمین سرمایه امین عبارتند از: بانک ملت، صندوق بازنشستگی کشوری، سرمایه‌گذاری تدبیر، سرمایه‌گذاری صبا تأمین، سرمایه‌گذاری امید، سرمایه‌گذاری بانک ملی، سرمایه‌گذاری توسعه ملی و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر.
خدمات تأمین مالی و تعهد پذیره نویسی، فعالیت اساسی تأمين سرمايه امين محسوب می‌شود و  برخی از خدمات آن از این قرار است: 
تعهد پذیره‌نویسی و مشاوره تأمین مالی
مشاوره عرضه اوراق بهادار در زمینه تأسیس شرکت ها
مشاوره عرضه اوراق بهادار و افزایش سرمایه
مشاوره پذیرش در بورس اوراق بهادار
مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری
خدمات مالی و ارزش‌گذاری
مشاوره ساختاردهی مجدد، خرید، تملک و ادغام
خدمات مهندسی مالی و مدیریت ریسک
خدمات تحلیل‌گری
خدمات پوشش ریسک
خدمات بازارگردانی اوراق بهادار
خدمات کارشناسی پروژه‌های صنعتی و ساختمانی و امثال آن 

ارسال نظرات
موضوعات روز