پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کمپین‌های تبلیغاتی حوزه مد و لباس، بخشی از فرآیند طراحی کمپین‌های بازاریابی هستند که تمرکزشان بر انتشار پیام تبلیغاتی برندهای مختلف است.
کد خبر: ۴۰۵۶۷
تیتر20- کمپین‌های تبلیغاتی به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا بهترین استراتژی‌های پیشبرد فروش را برای محصولات و خدمات شرکت شناسایی کنند.

البته پیش از آنکه کمپین تبلیغاتی گسترش پیدا کند، باید جایگاه برند خود را در بازار و جایگاهی که می‌خواهد به آن دست یابد مشخص کنید.

سپس کمپین تبلیغاتی به‌گونه‌ای طراحی شود که ارزش‌ها، ویژگی‌ها و مزایای محصولات یا خدمات شما قبل از برگزاری کمپین حفظ‌ شده و حتی افزایش یابد.

در این میان، کمپین‌های تبلیغاتی حوزه مد و لباس، بخشی از فرآیند طراحی کمپین‌های بازاریابی هستند که تمرکزشان بر انتشار پیام تبلیغاتی برندهای مختلف است.

لازم است این کمپین‌ها خدمات و محصولات یک برند را بازشناسی کنند و شرحی از خصوصیات و مزایای محصولات و خدمات همچون مزیت رقابتی یک برند نسبت به رقبا، تمرکز بر خصوصیات کلیدی مثل قیمت‌گذاری، تمرکز و توجه به چگونگی ایجاد ارزش‌افزوده نسبت به رقبا تهیه شود.

به ‌عبارت ‌دیگر دانستن این موضوع که مراد از تشکیل یک کمپین تبلیغاتی چیست، قصد دارد چه چیزی را بفروشد و چرا مردم باید پیرو آن تبلیغات محصولی را خریداری کنند، بسیار مهم است.

ضمن آن که توجه به بازار هدفی که کمپین می‌خواهد شرکت و محصولاتی را از مسیر تبلیغات معرفی و ایجاد تقاضا کنید از اهمیت بسزایی برخوردار است. تعیین اینکه چه دسته‌ای از خریداران تمایل بیشتری به خرید یک محصول دارند و بعد تعیین و دسته‌بندی پرسونای مشتریان هدف با در نظر گرفتن ویژگی‌های جغرافیایی، سن، جنس، خانواده، درآمد، موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی، الگوی خرید، هدف‌های خرید و علائق و درنهایت اینکه رشد و پیشرفت کار برند را چه کسانی هدایت خواهند کرد باید در اولویت توجه طراحان کمپین‌های تبلیغاتی باشد.

در همین راستا و نظر به اهمیت موضوع، کارگاهی دو روزه با عنوان "در صنعت پوشاک چطور کمپین‌های تبلیغاتی طراحی کنیم؟" از سوی اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با همکاری مدرسه فروش ایران برگزار می‌شود.

ازجمله سرفصل‌های آموزشی این رویداد می‌توان به انواع کمپین‌ها، بودجه و محاسبات مالی کمپین، شعار کمپین و تبلیغ نویسی کمپین، برنامه‌ریزی زمان‌بندی و اجرای کمپین فروش، انواع تبلیغات، آشنایی با پنل پلتفرم‌های تبلیغاتی و ارائه نتایج، گزارش‌نویسی و مستندسازی اشاره کرد.

علیرضا امیری فلاح فعال دیجیتال برندینگ مد و پوشاک مدرس این کارگاه دوروزه است.

کارگاه "در صنعت پوشاک چطور کمپین‌های تبلیغاتی طراحی کنیم؟" در روزهای سه‌شنبه 15 بهمن و یکشنبه 20 بهمن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88921493 تماس بگیرند./هنرآنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز