جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
دبیر بخش ویترین ملی از افزایش ظرفیت این بخش نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته 22 غرفه در این بخش فعال بودند اما امسال با توجه به استقبال انجام شده این تعداد به 27 غرفه افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۴۰۹۷۲
تیتر20- داریوش رضایی دبیر بخش ویترین ملی درباره نحوه اجرای این دوره گفت: همانند دوره قبل، امسال نیز فضایی در اختیار طراحان قرار می‌گیرد تا بتوانند علاوه بر نمایش نمونه کارهای تازه، برند خود و کلیه اطلاعات مرتبط با خدمات‌دهی را اطلاع رسانی کنند.

او افزود: فضای این دوره نیز نظیر قبل 2 در 2 متر است و برای معرفی هر برند یک لوح ساخت ایران نیز بر روی غرفه‌ها قرار می‌گیرد که شامل اطلاعات مختلفی نظیر نحوه تماس در فضاهای مجازی و شمار تلفن‌های مجموعه خواهد بود.

دبیر بخش ویترین ملی از افزایش ظرفیت این بخش خبر داد و گفت: سال گذشته نزدیک به 22 ویترین در اختیار طراحان قرار گرفت اما امسال با توجه به استقبال انجام شده و اینکه تاکنون نزدیک به 35 طراح و برند ملی ثبت نام داشته‌اند، اندکی فضا را گسترده‌تر کرده‌ایم.

رضایی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که در بخش فضا داریم، امسال 27 برند طراحی انتخاب خواهند شد که در این بین هفت ویترین به بخش عفاف و حجاب تعلق دارد.

او بازخورد این بخش را برای جامعه طراحان مد و لباس گسترده خواند و گفت: با توجه به اینکه از سال 95 کلیه برندهای خارجی از جشنواره مد و لباس حذف شدند و صرفا بر روی برندهای ایرانی تاکید داشتیم، بازخورد بسیار خوبی را شاهد بوده‌ایم تا جایی که در دوره گذشته برخی از برندها توانستند از طریق این ویترین تعاملات خود را در سطح شهرستان‌های گسترش دهند و سفارشات متعددی را جذب کنند البته حتی مواردی نیز از ثبت قرارداد این برندها با کشورهای خارجی نظیر استرالیا را نیز در این بخش شاهد بودیم.

دبیر ویترین ملی، این بخش را دارای ابعاد مثبت خواند و بیان کرد: تنها هدف و امید ما در ویترین ملی این است که بتوانیم فضایی برای معرفی به طراحان و تولیدکنندگان ملی ارائه کنیم تا از این طریق چرخه طراحی و تولید کشور به سمت و سوی بهتری سوق پیدا کند به همین خاطر نیز تمام تلاش خود را به کار برده‌ایم که برندهای خوب را در کنار یکدیگر انتخاب و چیدمان کنیم.

رضایی افزود: امسال یک پاویون نیز برای خبرنگاران محترم برنامه‌ریزی شده تا امکان ارتباط بیشتر طراحان و تولیدکنندگان با رسانه‌ها فراهم شود و از این طریق علاوه بر معرفی بهتر این بخش، امکان فرهنگسازی و درک مشکلات و نقاط قوت این صنعت فراهم شود.

دبیر بخش ویترین ملی، جشنواره مد و لباس فجر را دارای تاثیرگذاری گسترده در سطح جامعه خواند گفت: من معتقدم که ما می‌توانیم تاثیرات جشنواره مد و لباس فجر را هر ساله در رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های لباس جامعه ببینیم.

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، 24 الی 29 بهمن ماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود./هنرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز