پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
رفتار خرید مردم در بحران کرونا با مردم سایر کشورها تفاوت داشت.
کد خبر: ۴۲۳۸۷
تیتر20 - محمدحسین اسمایی ،مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی در یک برنامه لایو اینستاگرامی اظهار داشت:خوشبختانه در ایام کرونا با رفتار درست و منطقی از سوی مردم مواجه شدیم و رفتار خرید مردم ایران برخلاف دیگر کشورها یک رفتار خرید توام با وحشت نبود.
وی افزود: با تخمین های زده شده توانستیم کالاهای مورد نیاز مردم را بدون مشکل به صورت روزانه تامین کنیم.
البته با حضور حداکثری مردم در منزل، طبیعی است که شاهد افزایش مصرف باشیم. ضمن اینکه هاپیرفامیلی در این ایام افزایش فروش 70 درصدی را نسبت به بهمن و اسفندماه 98 تجربه کرده است.
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی تصریح کرد: قرار است 30 هزار متر درسال جدید به مجموعه فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی اضافه شود که این فضای تعیین شده در قالب 22 یا 23 فروشگاه کار خود را آغاز خواهد کرد و امیدواریم با وجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور، این امکان وجود داشته باشد. البته بحران کرونا میتواند زمان راه اندازی فروشگاه ها را با تاخیر مواجه کند اما درکل این برنامه توسعه منتفی نخواهد شد./تجارت طلایی