
تیتر20- سید فخرالدین حیدری منش گفت: یکی از
وظایف سازمان خدمات پس از فروش سایپا در مسیر خدمت رسانی به مشتریان گروه
سایپا، فراهم آوردن دسترسی آسان به قطعات یدکی در هر زمان و هر مکان است.
به همین منظور فروشگاه آنلاین شرکت سایپایدک راه اندازی شده تا در راستاي
جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش ترددهای شهری، قطعات اصلی در
کوتاهترین زمان به مشتریان تحویل داده شود.
حیدری منش سهولت خرید اینترنتی،
تکریم و رضایت مشتریان، ارسال سریع قطعات، اصالت قطعات، گارانتی معتبر و
كاهش مراجعه حضوري به فروشگاه هاي لوازم يدكي در وضعيت كنوني را از ویژگی
های سایپایدک آنلاین برشمرد و افزود: مشتریان گروه خودروسازی سایپا می
توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.saipayadakonline.com از خدمات ارائه شده استفاده کنند./سایپایدک