جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
توسط انتشارات ثانیه؛
کتاب «روزنامه‌نگاری برند» نوشته اندی بول با ترجمه مریم چهاربالشی و محسن ایلچی توسط انتشارات ثانیه منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۴۵۸۵۴
کتاب «روزنامه‌نگاری برند» چاپ شدتیتر20-  کتاب «روزنامه‌نگاری برند» نوشته اندی بول به‌تازگی با ترجمه مریم چهاربالشی و محسن ایلچی توسط انتشارات ثانیه منتشر و راهی بازار نشر شده است.

روزنامه‌نگاری برند، اولین‌کتاب درسی اختصاصی طراحی‌شده برای دوره‌های دانشگاه و اولین راهنمای عملی برای به‌کارگیری روزنامه‌نگاری برند و ترکیبی از درون‌مایه‌های روابط‌عمومی استراتژیک و ارتباطات بازاریابی است.

چگونگی به‌کارگیری روزنامه‌نگاری برند از جمله مواردی است که نویسنده در این‌کتاب تشریح کرده است. همه سازمان‌ها، از انواع مختلف شرکت‌هایی که کسب و کار B۲B یا B۲C دارند تا سازمان‌های دولتی و کمیته‌های تخصصی و حتی خیریه‌ها به ‌روزنامه‌نگاری برند نیاز دارند. این‌کتاب همچنین به مخاطبش می‌آموزد چگونه می‌تواند از روزنامه‌نگاری برند برای تحقق اهداف‌تان بهره بگیرد و همچنین به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا چگونه می‌تواند موفق عمل کند.

مطالب کتاب «روزنامه‌نگاری برند» برای استفاده روزنامه‌نگاران، برای برندها و کسانی که با برندها کار می‌کنند از جمله فعالان حوزه مدیریت برند، بازاریابی، روابط‌عمومی، ارتباطات و خدمات مشتریان در نظر گرفته شده است. نویسنده این‌کتاب همچنین به روزنامه‌نگاران می‌آموزد چگونه آن‌چه را آموخته‌اند یا در حالی یادگیری‌اش هستند، در یک سازمان و فضای غیررسانه‌ای به کار بگیرند. آموزش این‌که هر سازمان غیررسانه‌ای، چگونه می‌تواند تبدیل به یک رسانه شود،‌ از دیگر مسائلی است که اندی بول در کتاب به آن‌ها پرداخته است.

نویسنده کتاب پیش رو، ۹۰ موردنگاری از سازمان‌های مختلف تجاری، خیریه، انجمن و نهادهای عمومی و ... گردآوری کرده و سخنان خود را با اتکا به این‌موارد تشریح کرده است.

این‌کتاب با ۳۱۸ صفحه و قیمت ۳۸ هزار تومان منتشر شده است./مهر
ارسال نظرات
موضوعات روز