جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
عضو هیات مدیره سایپایدک:
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک در حوزه خدمات پس از فروش گفت: نمايندگي هاي گروه خودروسازي سايپا كه در زمان كاهش توليد و بهم ريختگي بازار در كنار ما بودند قطعا در اولويت همكاري قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۶۷۰۵
تیتر20 -  سیدرضا نشاط مفیدی در بازديد از چند نمایندگی گروه خودروسازی سایپا با بيان اينكه بازرسي از حوزه خدمات پس از فروش و بخش فروش مجموعه سايپا مستمر و دائمي است و سعي شده كه اين بخش بر اساس استانداردهاي تدوين شده حركت كنند، تصريح كرد:"در بازديد هاي دوره اي سعي مي كنيم كه مشكلات فروش و خدمات پس از فروش را حل كنيم تا مردم با شرايط بهتري بتوانند محصولات سايپا را خريداري كنند."

وي با اشاره به اينكه گروه خودروسازي سايپا به دنبال ارتقاء خدمات پس از فروش به مردم است، افزود: " فروش و خدمات پس از فروش سايپا دو مقوله اي هستند كه بايستي كنار يكديگر قرار گيرند و با هم افزايي شرايط بهتري را براي متقاضيان خودروهاي سايپا ايجاد كنند."

مفیدی اذعان داشت:"به واسطه تحريم هاي ظالمانه، توليد خودرو كاهش يافت و اين امر خسارت و مشكلات مالي را بر نمايندگي هاي سايپا تحميل كرد، حال با هم افزايي كه بين حوزه خدمات و فروش تعريف شده است به طور قطع نمايندگي ها به پويايي گذشته خواهند رسيد."

وي با بيان اينكه نمايندگي هاي سايپا پتانسيل و آمادگي خوبي براي جبران مشكلات گذشته دارند، گفت:" اميدوارم به زودي مشكلات فروش و توليد خودرو حل شود و در اين ميان نمايندگي هايی كه در دوره افول و ركود توليد به گروه سايپا كمك كردند در اولويت همكاري هاي جديد قرار خواهند گرفت."

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک در حوزه خدمات پس از فروش درباره ارائه خدمات به دارندگان خودروهاي سايپا، گفت:"تجربه نشان داده است كه ماه هاي مرداد، شهريور و اوايل مهرماه زمان اوج مراجعات مردمي به نمايندگي ها است لذا تمام سعي سايپا اين است كه در اين دوره بهترين خدمات را به مردم ارايه كند."/سایپا نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز