يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 24
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
با اعمال محدودیت‌های کرونایی از ۲۰ آبان‌ماه
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با اعمال محدودیت‌های جدید در آبان ماه امسال، به دلیل اوج‌گيري شیوع بیماری کرونا اعلام کرد، همچنان آماده ارايه خدمات به هموطنان به صورت غیرحضوری است.
کد خبر: ۴۷۳۲۱
تیتر20 - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با اعمال محدودیت‌های جدید در آبان ماه امسال، به دلیل اوج‌گيري شیوع بیماری کرونا اعلام کرد، همچنان آماده ارايه خدمات به هموطنان به صورت غیرحضوری است.

شركت ايساكو به رغم محدود شدن فعالیت بیشتر مشاغل از ۲۰ آبان‌ماه، به عنوان گروه شغلی یک یعنی گروه «خدماتی و امدادی»، ارايه خدمات خود را با اولویت ارايه خدمات غیرحضوری، ادامه می‌دهد.

این مجموعه با راهکارهای اندیشیده شده، تا حد امکان نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها را کاهش داده و با ارايه خدمات در محل مورد نظر مشتریان خدماتی همچون سرویس‌های دوره‌ای، راه‌اندازی خودرو در محل و انجام تعمیرات سبک و نیمه سنگین تعمیرگاهی را به انجام می‌رساند.

مدیر عامل ایساکو در این خصوص گفت: این شرکت چندین سال است که با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، ارايه خدمات پس از فروش به صورت غیرحضوری را در محل مورد درخواست مشتریان اجرایی کرده است، از اسفند ماه سال گذشته همزمان با آغاز بیماری کوید ۱۹، برای خدمت‌رسانی مطمئن و رفع نگرانی‌های مشتریان، بر تنوع خدمات غیرحضوری خود در سراسر کشور افزوده است.

مهدی مونسان افزود: ایران‌خودرو همواره در شرایط بحرانی سعی داشته است که علاوه بر حسن اجرای وظایف خود، در مسوولیت‌های اجتماعی نیز در کنار هموطنان باشد و در دوران شیوع این بیماری نيز، با افزایش امکانات و ظرفیت‌های ارايه خدمات در محل، هم‌میهنان را به ماندن در خانه و مصونیت از بیماری تشویق می‌کند.

وی در ادامه گفت: مشتریان می‌توانند پیش از مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، با کسب اطلاع از مرکز پاسخگویی ایران خودرو به شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ و یا مراجعه به اپلیکیشن ایساکو از خدماتی که به صورت غیرحضوری توسط امدادخودرو ایران، در محل قابل انجام است مطلع شده و درخواست دریافت خدمت خود را ثبت کنند.

مونسان در خصوص خدماتی که بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه‌ها قابل ارايه به مشتریان است به تعویض باتری، تعویض روغن، تعویض شیشه، تعویض سوئیچ، تعویض تسمه تایم و… با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد.

وي همچنین از انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو درب منزل توسط تیم «سرویس در محل»، برطرف کردن مشکلات جزيی خودرو در زمان کوتاه توسط «امدادسریع» و همچنین انجام برخی تعمیرات نیمه‌سنگین همچون تعویض قطعات رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و... توسط «امدادپلاس» خبر داد.

ارسال نظرات
موضوعات روز