جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
بسیاری از افراد کنجکاوی و تمایل زیادی برای کشف امکان جدید دارند. اما مسئله اینجاست که تمایلات آنها با بودجه محدود و افزایش بیش از حد قیمت بلیط ها، محل های اقامت و غذا در تضاد قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۷۳۴۸
تیتر20 - در این مقاله گزینه هایی را در اختیارتان قرار می دهیم که می توانید با کمک کردن در ازای اسکان، در سراسر دنیا اقامت رایگان به دست بیاورید. این روش به شما کمک می کند تا هزینه اندکی صرف کنید و درعوض سفرهای بیشتری داشته باشید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توان در سراسر دنیا اقامت رایگان داشت؟ راه حل تمام مشکلات مربوط به بودجه در سفرهای تان، یک چیز است: کار کردن در ازای اقامت.

به این ترتیب که: تعداد زیادی مهمانسرا، سازمان های مردم نهاد، پروژه های بوم شناختی و اقامت در منازل خانوادگی به دنبال تبادل کار در ازای اقامت هستند.

با چند ساعت کار در طول روز، برای شما اقامت رایگان، دوستان جدید و شناخت راه های متفاوت برای دسترسی به مقاصدتان تضمین شده خواهد بود. طول مدت اقامت، میزان کاری که در طول هفته باید انجام دهید، و تعداد وعده هایی غذایی که باید تأمین شوند، همگی پیش از سفر محاسبه خواهد شد.


1- بانکوک، تایلند

بانکوک، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر تایلند است و مرکز اقتصادی، تاریخی و فرهنگی این کشور به شمار می رود. گردشگری در سراسر این شهر جذاب است بخصوص بازدید از کاخ ها، معابد، موزه ها و همچنین مناطق خرید.

مهمانسرای «فو هوس» در مرکز شهر اما در محله‌ای آرام با دسترسی آسان به حمل و نقل قرار دارد. موقعیت شغلی موجود در این مهمانسرای جذاب، پذیرش و وظایف ساده‌ای همچون: بررسی کردن ورود و خروج مهمانان، انجام کارهای مختلف نظافتی و درست کردن صبحانه است.

اگر به این سرزمین زیبا سفر می‌کنید، توصیه می کنم حتماً برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تورها و فعالیت های محلی سرچ کنید. انتظارات شما هرچه که باشد، می‌توانید مطمئن باشید که تایلند تجربه سفری بی‌همتا برای تان به ارمغان خواهد آورد.

2- کانکون مکزیکو

کانکون یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در مکزیک و شهری در سواحل شمال شرقی شبه جزیره «یوکاتان» در ایالت «کوینتانا رو» در جنوب شرقی مکزیک است.

این شهر به دلیل سواحل بهشت مانندی از شن و دریای کریستالی آبی اش معروف است.

علاوه بر سواحل بی‌نظیر، ویرانه های باستانی، پوشش گیاهی، آب و هوا، پارک ها و حیات دریایی فراگیر نیز گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند.

با قدردانی فراوان از فضای رام نشدنی کانکون، مهمانسرای مِزکال برای کسانی که به میهمانی برگزار کردن علاقمند هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

این موقعیت شامل کمک به اداره کلی هتل و توجه به مهمانان می شود که فرصتی برای شما مهیا می کند تا با افراد شگفت انگیزی از سراسر دنیا آشنا شوید.

3- بوداپست، مجارستان

بوداپست یکی از زیباترین شهرهای اروپا، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر مجارستان است. این شهر با همه جذابیت ها، رستوران ها، کافه ها و مهمانی هایش شناخته می شود، شهری که برای هر نوع گردشگری ارزش بازدید دارد.

اما هزینه مهمانسرهای بوداپست به شکلی است که افراد زیادی در ازای اتاق و تختخواب در آن جا کار می کنند. بعضی از این موقعیت های کاری شامل کار در پست پذیرش همراه با پذیرایی از میهمانان، پاسخ به سوالات و مراقبت از هرچیزی که در مهمانسرا اتفاق می افتد می‌باشد.

4- لا سرنا، شیلی

«لا سرنا» بخشی از استان «الکوئی» در شیلی است. این شهر، از پر قدمت ترین شهرهای تاریخ بوده و گذشته آن دوران نئو استعمار را به نمایش می گذارد. همچنین این شهر از سواحل زیبایی برخوردار است که در طول تابستان، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

دره الکوئی به دلیل رصدخانه نجومی و مراکز عرفانی اش مشهور است. مهمانسرای «کوسمو الکوئی» درحال ساخت مهمانسرایی جدید در این منطقه است و برای نجاری، ساخت و ساز و نقاشی نیاز به کمک دارد. درطول روزهای اقامت رایگان، امکان استفاده از امکاناتی که پیش از این در لا سرنا ساخته شده است، برایتان وجود دارد.

5- آلتو پارایزو گویاز، برزیل


چه چیزی می تواند بهتر از اقامت رایگان در برزیل باشد؟ البته اقامت در ازای کار.

آلتو پارایزو دِ گویاز یکی از عرفانی ترین و زیباترین مقاصد گردشگری برزیل است. این شهر در «چاپادا دوز ویدیروز» قرار دارد؛ یک پارک ملی زیبا که پر از دره‌ها، دشت‌ها، آبشارها، رودخانه ها و استخرهای طبیعی است.

در ورودی پارک، دهکده کوچک و جذاب سائو جورج قرار دارد. در آنجا «کپیم استرلا» را می بینید که مکانی برای اقامت درمانی و تجربی و بسیار نزدیک به طبیعت است.

این پروژه به دنبال دواطلبانی است که می خواهند در مراحل پایانی ساخت های زیست محیطی، کاشت نهال، محوطه سازی، سازماندهی داخلی، خدمات نگهداری و نظافت، مشارکت داشته باشند.

مردم محلی دوست دارند بگویند که برزیل خودش یک قاره است. این کشور گرمسیری سرشار از زیبایی های طبیعی و شهرهای چند فرهنگی است که می توانید در آن بهترین تورهای مسافرتی جهان را تجربه کنید. اگر قصد دارید مدتی را در برزیل سپری کنید، حتماً همه تورهای برزیل را بررسی کنید! مطمئن باشید که برزیل، تجربه سفری کامل برای تمام زندگی تان خواهد بود.

6- پارما، ایتالیا

برای سفر خارج از کشور و کار به ازای اتاق و تختخواب، چه مکانی بهتر از ایتالیا خواهد بود؟

پارما شهر ایتالیایی مشهور به غذاهای خوش مزه، و سرشار از جذابیت و فرهنگ است. در این منطقه علاوه بر پارمیزان مشهورش، آثار بسیاری از عصر باستان که ساخت آنها مربوط به 1500 سال پیش از میلاد است نیز به نمایش گذاشته شده است. در کل تئاترها، کلیساها و موزه هایی وجود دارد که همگی ارزش بازدید بالایی دارند!

در این شهر کوچک، کارکنان انجمن کشاورزی ایودوکیا درحال راه اندازی پارک انرژی تجدیدپذیر «اگری مونشن» هستند و به دنبال افراد داوطلبی برای ساخت و سازهای زیست محیطی، باغبانی، کاشت نهال، کشت گلخانه ای و فعالیت های فرهنگی و آشپزی هستند.

7- مون‌پلیه، فرانسه

مون‌پلیه شهری مشهور در جنوب فرانسه است. این شهر با وجود 70.000 دانشجو شهری کاملاً جوان و پرانرژی است.

عناصر تاریخی، فرهنگی، مدرن، سرزنده، زیبا و پر از جذابیت، بنابراین برای توصیف مون‌پلیه دنیایی از کلمات دردسترس داریم! از سرآشپزهای بزرگ میشلن گرفته تا فستیوال های رقص، تئاترهای موزیکال، از هنر خیابانی گرفته تا نمایشگاه های نقاشی و عکاسی .. مون‌پلیه رویای هر مسافری است.

مزرعه گربه، فرصتی منحصر به فرد برای یادگیری مهارت های جدید، اصلاح استعدادهای خود، پیدا کردن دوستان همیشگی و ساختن یک شاهکار را در کنار هم فراهم می کند. آنها درحال حاضر این مکان به دنبال داوطلبانی برای انجام امور باغبانی و کشاورزی هستند. اگر می خواهید خارج از کشور در ازای اتاق و تختخواب کار کنید، این مورد فرصت شانس شماست.

8- کالاموجیتا، آرژانتین

آرژانتین دومین کشور بزرگ آمریکای جنوبی است و گردشگرانی از سراسر دنیا بخصوص از برزیل به آن سفر می کنند.

کالاموچیتا شهری است کوچک که در دره کالاموچیتا قرار دارد، منطقه ای که به دلیل مناظر کوهستانی، معماری اروپایی و غذاهای فراموش نشدنی اش شهرت دارد.

در این دره، خانواده کوچکی وجود دارد که به دنبال داوطلبانی برای کمک به یک پروژه ساخت زیست محیطی هستند. وظایفی شامل تعمیر  نگهداری، باغبانی و ساخت و ساز می شوند و اینکه آنها همیشه از ایده های نوین خلاقانه که به توسعه پروژه کمک می کنند، استقبال می کنند!

9- چینگ مای، تایلند

چینگ مای در شمال تایلند قرار دارد و دومین شهر بزرگ این کشور است. این شهر با بیش از 300 معبد یا «وات» که در سراسر شهر و اطراف آن پراکنده است، پایتخت معنوی تایلند به شمار می رود.

چیانگ مای با آب و هوایی متفاوت از بانکوک پرجمعیت و با زیبایی های طبیعی باورنکردنی‌اش، شمار بالایی از گردشگران را به خود جذب می کند که می خواهند موزه های جذاب، چشمه های آبگرم معدنی فوق العاده، غذاهای بی‌نظیر، فضای آرام و مناظر خیره کننده اطراف را تجربه کنند.

یک خانواده ترک-تایلندی در کوهستان شرقی چیانگ مای درحال ساخت جامعه ای خوداتکا هستند. آنها به دنبال افرادی برای کمک در زمینه کشاورزی ارگانیک، طراحی و ساخت و ساز هستند. این فرصتی مناسب برای دریافت محل اقامت رایگان در ازای کار در یکی از ایده آل ترین مقاصد گردشگری تایلند است.

10- سانتاکروز، ایالات متحده آمریکا

چه چیزی می تواند بهتر از اقامت و تختخواب رایگان در ازای کار در کالیفرنیا باشد؟

سانتاکروز یک شهر آفتابی و رویایی در کالیفرنیاست. تفرجگاه ساحلی و پارک تفریحی ساحلی معروف آن، گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می کند. همچنین سانتاکروز به دلیل فرهنگ موج سواری و اسکیت بسیار معروف است.

اگر علاقمند به گذران زمانی در کالیفرنیا هستید، یک زوج، دواطلب هایی برای نظافت، باغداری و انواع کارهای کارمندان چند کاره را به خانه خود می پذیرند. در ازای چند ساعت کار، می توانید از سانتاکروز زیبا به روشی محلی و ارزان تر لذت ببرید.

11- باچاراچ، آلمان

در حاشیه رود راین، شهری خیره کننده به نام باچاراچ وجود دارد که جزء میراث جهانی یونسکو و یکی از بهترین شهرهای قرون وسطای آلمان است. این شهر تعداد زیادی ساختمان تاریخی برای بازدید دارد و مقصد گردشگری مناسبی است برای کسانی که سفر به گذشته را دوست دارند.

برای کسانی که بچه ها را دوست دارند فرصتی شغلی ای وجود دارد که در آن یک زن و شوهر در ازای کمک به دو فرزندشان، سکونت در خانه خودشان را پیشنهاد می دهند. حتی آنها شما را به سفرهای خانوادگی می برند تا کمی بیشتر با آلمان آشنا شوید. تنها شرط این است که با بچه های آنها انگلیسی صحبت کنید!

همانطور که می بینید، فرصت ها و مکان های بسیاری برای اقامت رایگان در سراسر جهان وجود دارد. برای مشاهده این فرصت‌ها می‌توانید به وبسایت worldpacker مراجعه کنید و از شرایط دقیق تر این اماکن آشنا شوید./ لست سکند/  worldpackers
ارسال نظرات
موضوعات روز