سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کالوین کلین برند فشن و مٌد آمریکایی که بعد از کسب شهرت در تولید لباسهای غیر رسمی، ساعت و جواهرات به سبک کلاسیک و مینیمال شانسش را برای کسب موفقیت در تولید عطر و ادکن هم امتحان کرد و بعد از معرفی اولین عطرش تحت عنوان "کالوین" در سال ۱۹۸۱ وارد صنعت عطرسازی شد.
کد خبر: ۴۷۷۵۵
۱۰ عطر زنانه و مردانه موفق و پرفروش کالوین کلین را بشناسید!
تیتر20 - نسخه اولیه عطر کالوین به حدی موفق بود که از آن پس کالوین کلین سری‌های عطر موفقی، شامل آبسیشن (۱۹۸۵ زنانه، ۱۹۸۶ مردانه)، سی کی وان (۱۹۹۴، یکی از نخستین عطرها که برای بانوان و آقایان عرضه شد)، و یوفوریا (۲۰۰۵ زنانه، ۲۰۰۶ مردانه) روانه‌ی بازار کرد و تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند های مطرح که هر کدام تلاشی ستودنی در خلق عطرهای خاص کردند شد.

۱. کالوین کلین ایفوریا زنانه (سی کی یوفوریا زن)

به جرات می توان گفت ایفوریا یک شاهکار همه پسند است که سالهاست به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین عطر برند کالوین کلین که تمام خواسته بانوان شیک و جذاب را به خوبی پاسخگو می باشد قفسه های مغازه های عطرفروشی را پر کرده. می توان دلیل انتخاب آن را رایحه شیرین شرقی گلی و قیمت مناسب آن دانست. اسانس اولیه این عطر انار است که وقتی به رایحه گلی ارکیده و لاله مردابی می رسد و عطرش را در فضا طنین انداز می کند و رایحه اش را با بنفشه و چوب ماهون و مشک و کهربا تکمیل می کند، شیرینی مطلوبی خلق می کند که دل هر بانوی خوش ذوقی را می رباید.

۲. کالوین کلین بیوتی

بیوتی از ترکیب رایحه های گل ختی، یاس و سدر ساخته می شود و رایحه شیرین خاصی خلق می کند و امکان ندارد بانویی آن را در مهمانی مصرف کند و کسی مجذوب رایحه خوش او نشود. بیوتی، ظرافت، وقار و رایحه بسیار شیرین و لطیفی دارد که معمولاً آن را به عنوان هدیه برای روز زن و یا مادر توصیه می کنیم. رایحه آن به قدری قدرتمند و ماندگار است که محال است بانوی یکبار این عطر را تست کند و برای خرید آن وسوسه نشود.

۳. کالوین کلین ریویل زنانه (سی کی رویل)

ریویل زنانه، عطری با بوی نوستالژی و رایحه بسیار خاص گلی چوبی مٌشکی و طبع معتدل که آن را تبدیل به عطری مناسب چهار فصل سال کرده است. وقتی عطر را بر روی پوست خود امتحان می کنید، شوری نمک و تندی فلفل صورتی و فلفل را کاملاً احساس خواهید کرد که به رایحه گلی زنبق و بعد عنبر می رسد و کمی رایحه را ملایم تر می کند اما وقتی نٌت های پایه با رایحه های چوبیش از راه می رسند، عطر چوبی و تلخی در فضا طنین انداز می شود و فضای معتدل را رو به گرمی می برد.

۴. کالوین کلین سکرت آبسشن زنانه (سی کی سیکرت)

یکی از شورانگیزترین عطرهای تاریخ که کالوین کلین آن را در سال ۲۰۰۸ معرفی کرد. اگر به دنبال یک عطر بسیار گرم برای روزهای سرد زمستانی هستید رایحه شرقی گلی "سکرت آبسشن زنانه" کاملاً مناسب شماست. گرمی این عطر کاملاً در طراحی ظاهری شیشه موج میزند و قبل از تست آن حس گرم را منتقل می کند. تنوع رایحه های این عطر از ترکیبات میوه ای شیرین، گلی و چوبی، نکته قوت رایحه متفاوت این عطر است.

۵. کالوین کلین تروث زنانه (سی کی تروت)

تروث زنانه، رایحه چوبی شرقی خنکی دارد و مناسب استفاده در فصل بهار و تابستان است. ترکیب عطر چوب و گل، رایحه این عطر را بسیار خاص و جذاب کرده به طوری که وقتی آن را بر روی پوست خود اسپری می کنید، طراوت و تازگی لیموترش و ترنج و شبدر و نعناع هندی را احساس می کنید. بعد رایحه های گلی شکوفه ابریشم و گل صدتومانی و گل سوسن از راه می رسند و با ترکیب با چوب صندل سفید رایحه خاص گلی چوبی را می سازند و با شیرینی وانیل به آن گرمی و ماندگاری می بخشند. کالوین کلین این عطر را مناسب بانوان جوانی خلق کرد که به ظاهر و آراستگی خود بسیار اهمیت می دهند و با معرفی این عطر دنیای جدیدی را در عطرهای زنانه آغاز کرد.

۶. کالوین کلین ریویل مردانه (سی کی رویل)

ریویل مردانه رایحه ای گرم و شیرین و الهام گرفته شده از طبیعت دارد. لطافت گل و شیرینی خوراکی احساس مطلوبی است که هر مردی که یکبار رایحه آن را استشمام کند به آن دست می یابد. وقتی مست شیرینی ملون و گلابی هستید تندی و تیزی زنجبیل از راه می رسد و ترکیب آن با شوری نمک و روایح معطر گیاهی عطری منحصر به فرد خلق می کند که تجسمی از انعطاف پذیری و اغواگری مردانه دارد.

۷. کالوین کلین وان شوک مردانه (سی کی وان شاک)

عطری با رایحه مرکبات که قابلیت استفاده برای آقایان و خانم ها را دارد. حال و هوای تند و شرقی این عطر مناسب جوانان پر شور و حرارت است. شیرینی و تندی ملایمی که از ترکیب اسطوخودوس و نارنگی و خیار احساس می کنید که با گذشت زمان شاهد عطر اوسمانتوس، هل و گیاهان معطر و خاطره انگیز ریحان و فلفل هستیم که رفته رفته جای خود را به رایحه بی نظیر چوبی تنباکو، مشک، کهربا که با تندی نعناع هندی ترکیب می شود می دهد. ترکیب تندی و تازگی این نٌت ها برای کاهش استرس و کنترل هیجان بسیار کارساز هستند.

۸. کالوین کلین سی کی من

رایحه تند و چوبی این عطر مناسب استفاده آقایان در فصل پاییز و بهار است. اگر عطر را بر روی پوست و یا نبض خود امتحان کنید به سرعت متوجه تازگی و خنکی عطر ترنج، تندی رزماری، نارنگی ماندارین و برگ بنفشه خواهید شد. نٌت های میانی جوز و نعناع این تندی را دو چندان می کند و در نٌت انتهایی رایحه های چوبی چوب صندل و چوب گایاک و درخت سرو خودنمایی می کنند. رایحه چوبی ادویه ای این عطر انتخاب مناسبی برای افراد رومانتیک در قرارهای عاشقانه و یا حتی قرارهای رسمی و نیمه رسمی روزانه است.

۹. کالوین کلین سی کی فری انرژی

عطری خنک با رایحه معطر ادویه ای مناسب آقایان خاص پسند که به ترکیب رایحه میوه ای و گلی و ادویه ای علاقمندند. این عطر با اسانس اولیه نارنج و ترنج ساخته شده و در لایه های میانی از روایح اسطوخودوس، یاس، زنجبیل و فلفل در آن استفاده شده که در نهایت در لایه پایه، عطر به مشک و سدر می رسد و هوش از سر هر کس که آن را ببوید می رباید.

۱۰.کالوین کلین آبسشن مردانه (سی کی آبسیشن)

استشمام رایحه دلپذیر تخم گشنیز، اسطوخودوس با ترکیب مرکباتی و کمی شیرین پرتقال ماندارین، گریپ‌فروت، نارنج، لیمو و دارچین در اولین لحظه اسپری عطر حس خوشایندی ایجاد می کند. به مرور زمان متوجه جانشینی نت‌های میانی آرامشبخش به‌جای نت‌های آغازی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب گل یاسمین، میخک صد پر، جوز هندی، مریم‌گلی، چوب رزوود برزیلی، درخت کاج و تمشک ساخته شده‌اند. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از عنبر، چوب صندل، گیاه پاتچولی، مشک، وانیل و علف وتیور تشکیل شده‌اند.

برند عطر ادکلن Calvin Klein-کالوین کلین، با ورود به صنعت عطرسازی مجموعه محصولات خود را کامل کرد و تاکنون بیش از ۱۲۷ عدد عطر و ادکلن را با برند Calvin Klein معرفی و روانه بازار کرده است. تمرکز بر سادگی و سبک مینیمال این برند وجه تمایزش با دیگر رقبا است. کالوین کلین عطرهای پرفروش و پرطرفداری را در سراسر دنیا برای فروش در سطح جهانی عرضه کرده است که در ایران هم طرفداران بسیاری دارد./اقتصاد نیوز
ارسال نظرات
موضوعات روز