سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
علی رغم اینکه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس وعده تحقق کانون سهامداران حقیقی را تا پایان سال داده بود حال خبر‌هایی حاکی از اشتباه ارجاع دادن این طرح به کمیسیون اجتماعی شنیده می شود.
کد خبر: ۴۸۷۳۸
تیتر20 - چند سالی است که بحث تشکیل کانون سهامداران حقیقی در بین مسئولان بازار سرمایه  و صحن مجلس مطرح شده ولی هنوز این امر به سرانجام نرسیده است. موضوعی که خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم آن را بارها و بارها پیگیری کرده و در جواب تنها به یک جمله رسیده است و آن جمله نیز این است. "طرح در دست بررسی است."

طرحی که اشتباهی به کمیسیونی دیگر رفت!
محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو  با خبرنگار بورس باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه جزئیات کانون سهامداران حقیقی، اظهار کرد: بحث کانون سهامداران حقیقی حدود سه ماهی است که در مجلس اعلام وصول شده است. قرار بود برای بررسی بیشتر این طرح را به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع دهند اما حدود سه ماهی که به اشتباه به کمیسیون اجتماعی فرستاده شده است.

او افزود: حدود دو هفته قبل طی رایزنی هایی که صورت گرفت قرار بر این شد که این طرح به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شود ، اما به نظر نمی آید با توجه به مسائلی که در بحث بودجه مطرح شده این طرح  تا پایان امسال محقق شود./باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز