جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
تیتر20 بررسی می کند؛
پرشیا کلاسیک با حضور در هایپر کار ثابت کرد که برای حرکت در مسیری که در پیش گرفته است بسیار مصمم است؛بهینه سازی خودروهای کلاسیک ،ایجاد نشاط بصری ، کاهش آلودگی و نگه داری میراث و خاطرات یک برند قدیمی در ایران.
کد خبر: ۵۰۶۳۸
پرشیا کلاسیک و پاسخ به دغدغه دوستداران خودروهای قدیمی ب ام و و مینی
تیتر 20 - اکثر افرادی که در روز افتتاح هایپرکار در کنار خودروهای تیونینگ شده ،پس از بازدید کلی از فضای این مکان،بیشتر زمان حضور خود را کنار دو خودرو کلاسیک ب ام و 2002 و 320 گذراندند.چه آنها که متعلق به نسل قدیم تر بودند و این خودروها یادآور خاطرات دوران گذشته بود و چه جوان هایی که از صلابت ویکه تازی این نوع خودروها شنیده بودند.خاطراتی از جوان های قدیم همان هایی که به اختضار 2002 را دو و دو می خوانند .همان هایی که این خودروها برای آنها نوستالژی بود.یک نوستالژی تمام عیار با یکی از قدیمی ترین برندهایی که به ایران آمد و دوران پر فراز ونشییبی را طی کرد. 

اما این خودروها در عین حال همچنان که توان حرکت دارند اما از سوی دیگر گذشت زمان باعث شده است که دیگر مانند خودروهای امروزی نباشند. به بیان ساده تر هر چند این خودروها همچنان وقار خود را حفظ کرده اند اما دیگر از آن شادابی و نشاط خبری نیست.بنابراین هر چند که همچنان چرخ آنها می چرخد ولی نه دیگر از آن رنگ ورخ خبری هست و نه چندان سالم می سوزند.

 همچنین بسیاری از آنها بر اثر مرور زمان با فرسودگی همراه شده اند.به طور طبیعی بسیاری از افرادی که مالک این گونه خودروها هستند علاقه زیادی به آنها دارند .به همین علت برای اینکه خودرو را سرپا نگه دارند،سراغ تعمیرگاه های متفرقه که به نوعی در این عرصه نامی برای خود دست وپا کرده اند می رفتند.اما نتیجه همیشه دلخواه نبود.

 از سوی دیگر پرشیا خودرو به عنوان نماینده ب ام و در ایران با درک این مهم و دلایلی از جمله حفظ میراث برند ، بهسازی ، کاهش آلودگی محیط زیست در راستای وظیفه سازمانی ، ساماندهی و یکپارچه سازی بازارخودروهای کلاسیک ب ام او ، ارائه خدمات به طور  رسمی و کارشناسی و استانداری سازی  قیمت گذاری و خرید و فروش رسمی ،اقدام به ایجاد زیر مجموعه تحت نظارت پرشیا خودرو کرد. این مجموعه جدید پرشیا کلاسیک است که از ساختار وسازمان مجزایی برخوردار است. البته این اولین بار است که در ایران یک شرکت به طور رسمی اقدام به بازسازی مدل های قدیمی خود می کند.در واقع این کار از یک سو نشان دهنده اهمیت مشتریان و وفاداری برند به آنها است و از سوی دیگر نشان می دهد که این نام ونشان تا چه اندازه به اعتبار و مسئولیت خود پایبند است.

در کنار این مسائل پرشیا کلاسیک با ایجاد یک مرکز واحد تحت نظارت شرکت مادر اقدام به ارائه خدمات می کند که می تواند در نوع خود باعث اطمینان خریدارن و یا فروشندگان خودروهای کلاسیک ومینی ب ام و باشد. به عنوان مثال هر چند در دوران تحریم به سر می بریم اما پرشیا کلاسیک بر استفاده از قطعات اصل و اورجینال تاکید دارد. به همین منظور نمایندگانی از شرکت در آلمان حضور دارند و قطعات مورد نیاز را تهیه و به ایران ارسال می کنند. پرشیا کلاسیک اما چگونه کار می کند.این موضوع را این برند کامل در وب سایت خود مندرج کرده است که می توان با مطالعه آنها هنگام مراجعه دقیقا همان ها را مطالبه کرد:
یکی از دغدغه های اصلی دوستداران خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی در هنگام خرید این خودروها اطمینان از اصالت خودرو و همچنین مطابقت مدارک خودرو با مشخصات واقعی آن است. افرادی که به خرید خودروهای کلاسیک علاقه دارند یا کلکسیونرهای خودروهای کلاسیک قطعا تجربیات ناخوشایندی از خریداری یک خودروی کلاسیک بی اصالت یا مشکل دار از لحاظ مدارک انتظامی داشته اند.

پرشیا خودرو با توجه به تجربیات خود در زمینه کارشناسی خودروهای کلاسیک ب ام و و با توجه به اینکه تنها مرجع رسمی کارشناسی خودروهای کلاسیک BMW در کشور است اقدام به ارائه خدمات کارشناسی اختصاصی برای خودروهای کلاسیک ب.ام.و کرده است.

در این خدمت خودروی کلاسیک ب.ام.و شما در کوتاهترین زمان (حداکثر 4 تا 5 ساعت) مورد بررسی قرار گرفته و علاوه برتطبیق دادن مدارک انتظامی و سند راهور با شماره شاسی، اتاق و موتور خودرو با استفاده از نرم افزارهای به روز پرشیا خودرو  VIN decode شده و مشخصات اصلی خودرو در هنگام ساخت آن استخراج و با مشخصات فعلی خودرو مطابقت داده می شود.

 پرشیا خودرو به‌ تازگی بخش خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی را راه اندازی کرده است. در این بخش خدمات ویژه و متمایزی به دارندگان و همچنین علاقه مندان خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی ارائه می شود.

یکی از این خدمات فروش خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط است. در روش فروش نقدی خودرو بعد از بررسی توسط کارشناسان با تجربه و متبحر پرشیا خودرو کلاسیک، گواهی انطباق مشخصات خودرو با مدارک انتظامی و انطباق مشخصات اولیه خودرو با مشخصات فعلی را دریافت می کند.

پرشیا خودرو جهت رفاه خریداران خودرو های کلاسیک و مجموعه داران خودرو های کلاسیک اقدام به فروش خودروهای کلاسیک بصورت اقساط نموده است. در این روش خریداران با پیش پرداخت تنها 50 درصد و اقساط بدون بهره 1 ساله میتوانند از خودروهای پرشیا کلاسیک خریداری نمایند.
یکی از مزایای خرید و فروش خودرو در پرشیا خودرو کلاسیک امکان معاوضه خودروهای کلاسیک با خودرو کلاسیک دیگر است.

پرشیا خودرو به‌ تازگی بخش بازسازی خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی را راه اندازی کرده است. یکی از انواع خدمات اختصاصی صافکاری خودرو کلاسیک و رنگ خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی است. پرشیا خودرو با استفاده از بهترین متخصصان و به روز ترین تجهیزات و مرغوبترین رنگ های آلمانی اقدام به ارائه خدمات صافکاری، رنگ و دیتیلینگ خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی می کند.

ارسال نظرات
موضوعات روز