تیتر۲۰- رضا محمدی مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران درباره اجرای ۳ ماهه طرح خدمت در مناطق ۲۲ گانه اظهار کرد: طرح راه خدمت با اهداف ۵ گانه «بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران جهت حل معضلات شهری منطقه»، «هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص»، «افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر»، «ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهر» و «ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان» از روز پنجشنبه سوم شهریور ۱۴۰۱ در مناطق ۱۳ و ۴ به اجرا در آمده است.
وی طرح خدمت را مهمترین طرح اجرایی در سطح شهر تهران دانست و عنوان کرد: از آنجا که طرح خدمت در بازه زمانی مشخص و با حضور کلیه دستگاه های نظارتی و ستادی انجام می شود، از حیث دقت و ارتقا خدمت رسانی بعنوان مهمترین طرح اجرایی در سطح شهر تهران محسوب می شود و طی ۳ ماه و در ۱۱ هفته در مناطق ۲۲ گانه به اجرا در خواهد آمد.
محمدی شیوه طرح خدمت در مناطق را طرحی نو در پایش عملکرد مناطق عنوان کرد و افزود: در طرح های قبل دستگاه های نظارتی شهرداری تهران، تنها ارزیابی عملکرد واحدهای تخصصی را در دستور کار خود قرار می دادند اما در طرح خدمت تمرکز بخشی از توان اجرایی و امکانات ستاد در منطقه مورد نظر جهت رفع مشکلات مناطق و نواحی ۱۲۴ گانه شهر تهران متمرکز خواهد بود و با رفع معضلات پیش روی مناطق، ارزیابی دقیق از عملکرد آنها توسط دستگاه های متبوع صورت می پذیرد.
مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران در پایان یادآور شد: شهرداران مناطق با بهره گیری از اطلاعات سامانه های ارتباط مردمی، نظرات کارشناسی حوزه های اجرایی منطقه و نواحی، نسبت به نیازسنجی و گردآوری اطلاعات بر اساس ماموریتهای تعریف شده در بازه زمانی یک هفته قبل از شروع اجرایی طرح اقدام می کنند و احصا تمامی مشکلات و معضلات یک هفته قبل از شروع پایش در دستور کارکارگروه های تخصصی قرار می گیرد./فارس