پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
رئیس سازمان خدمات پس از فروش در بازدید از ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی 1395 گروه خودروسازی سایپا بر حفظ کیفیت خدمات رسانی به تمامی امدادخواهان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۱۵
تیتر20 - رئیس سازمان خدمات پس از فروش در بازدید از ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی 1395 گروه خودروسازی سایپا بر حفظ کیفیت خدمات رسانی به تمامی امدادخواهان تاکید کرد.
به گزارش سایپا نیوز؛ مهندس وحید زاده در این بازدید گفت: هرساله گروه خودروسازی سایپا با اجرای طرح نوروزی اطمینان خاطر و آسایش در سفر را به مسافران هدیه می کند.
وی افزود: هرساله شعار انتخابی رهبر معظم انقلاب برنامه های کلی گروه خودروسازی سایپا را مشخص می کند. حال شعاری که با ذکر اقدام و عمل توام شده بیانگر لزوم حضور بیشتر و موثرتر امداد خودرو سایپا در عرصه خدمات پس از فروش است.پیداست این شرکت با سرلوحه قرار دادن این شعار در طول سال و طرح های خود به ویژه طرح امداد نوروزی آرامش و اطمینان خاطر برای تمامی مسافران نوروزی به ارمغان می آورد.
مهندس وحیدزاده تاکید کرد: طرح خدمات و امداد نوروزی بسیار اهمیت دارد و شرکت امداد خودرو سایپا، امدادگران، انجمن های صنفی، دفاتر منطقه ای و نمایندگیهای کشیک ثابت و سیار به خوبی به وظایف خود عمل کرده اند و افزایش میزان رضایت امدادخواهان نشان دهنده این مهم است.
وحیدزاده اظهار داشت: خوشبختانه ستاد طرح امدادنوروزی در نوروز امسال از نظم و انسجام خوبی برخوردار است که این امر مدیون افزایش کیفیت و سرعت ناوگان امدادی و همچنین حضور خداکثری و فرهنگ سازی اصول رانندگی ایمن توسط دستگاههای ذیربط مانند پلیس و را هنمایی و رانندگی است.
مهندس وحید زاده خاطر نشان کرد: هموطنان میتوانند برای درخواست خدمات امدادی و دریافت خدمات تعمیرگاهی ضمن نصب موبایل اپلیکیشن سازمان خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، درخواست خدمات خود را بصورت نرم افزاری ثبت نمایند.
مدیرعامل شرکت سایپا یدک در این بازدید ضمن نظارت مستقیم بر روند خدمت رسانی و مشاهده روال ثبت، اعزام و پیگیری خدمات امدادی،شخصا نسبت به ثبت درخواست چند تن از مشتریان و اعزام امدادگر به صورت نامحسوس اقدام نمود.
رئیس سازمان خدمات پس از فروش در پایان اعلام کرد که با جدیت و تلاشهای شبکه خدمات پس از فروش سایپا اهداف این سازمان در نیمه اول طرح خدمات و امداد نوروزی 1395 به طور کامل محقق شده است.
لازم به ذکر است مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند به صورت 24 ساعته با شماره 096550 تماس حاصل نمایند.