شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
تیتر20 بررسی می کند؛
بانک‌ تجارت به‌دلیل حجم و تنوع گسترده مشتریانش، بیشترین تلاش را برای حفظ رابطه‌ای طولانی با آ‌ن‌ها دارد و برای سامان‌دهی این ارتباط، توسعه باشگاه مشتریان را به عنوان یک کانال در همراه سازی مشتریان در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۶۲۱۷۲
باشگاه مشتریان بانک تجارت ، کانال همراه ­سازی مخاطبان
تیتر20 - همواره نگهداری یک کسب­ وکار، مساله مهم­تری نسبت به راه ­اندازی آن بوده است. زیرا اگر شما در طول زمان مشتری نداشته باشید، قطعا با شکست مواجه خواهید شد. به همین دلیل است که برای موفقیت و حفظ دوام یک تجارت، نیاز به استراتژی­های کاربردی برای جذب مشتری وفادار خواهید داشت. 

یکی از بهترین استراتژی­ها، راه اندازی باشگاه مشتریان مخصوص کسب­وکارها است  نمونه ای از این باشگاه­ها در بانک تجارت تحت عنوان رنگین کمان خدماتی فراتر از خدمات معمول کارگزاری­ ها در زمینه اعطای اعتبار، آموزش، تحلیل و مشاوره و ... ارائه می­ شود.

اعضای باشگاه مشتریان بانک تجارت می­ توانند با ثبت نام در سامانه باشگاه مشتریان کارگزاری بانک تجارت «رنگین کمان» به راحتی امتیاز دریافت کرده و به موجب انجام فعالیت­ های معاملاتی خود و بهره گیری از سایر خدمات قابل ارائه توسط کارگزاری بانک تجارت، از مزایای آن همچون جوایز نقدی و غیر نقدی، اطلاع رسانی و اشتراک اطلاعات بورسی و ... استفاده نمایند.

رونمایی از سایت باشگاه مشتریان بانک تجارت در 15 آبان‌ماه 1395 اتفاق افتاد. در این باشگاه طرح‌ها و خدماتی شامل درخت آرزوها، سبد جایزه، دریافت هدیه تولد، همه تجارتی هستیم و جشنواره‌های اختصاصی کارکنان شرکت نفت و شرکت خدمات بیمه‌ای تجارت فردا به چشم می‌خورد. باشگاه مشتریان بانک تجارت شبکه تخفیفی به نام چا‌بن دارد که به‌صورت آنلاین، حضوری و سازمانی به مشتریان این مجموعه ارائه می‌شود.

هم‌چنین کاربران در این باشگاه می‌توانند برای افزایش امتیازهای خود به سراغ بازی‌هایی بروند که در بخش باشگاه سرگرمی پیش‌بینی شده است. نکته جالب در باشگاه مشتریان بانک تجارت، وجود بسته‌های پاداشی است که در آن فهرست پاداش‌ها قابل مشاهده است.

نام باشگاه مشتریان بانک تجارت، در برچسبی آبی‌رنگ، بالای نوار ابزار اصلی صفحه نخست سایت رسمی این بانک به چشم می‌خورد

چگونه عضو باشگاه رنگین کمان بانک تجارت شویم؟
چنانچه از قبل مشتری کارگزاری بانک تجارت بوده­اید، تنها کافی است تا با ثبت نام در باشگاه رنگین کمان، از کلیه خدمات این بانک بهرمند شوید؛ اما اگر تاکنون موفق به عضویت در شرکت کارگزاری بانک تجارت نشده‌اید می­توانید جهت فعالیت و کسب امتیاز در باشگاه، از طریق ثبت نام غیرحضوری در کارگزاری بانک تجارت و یا مراجعه حضوری به یکی از شعب کارگزاری بانک تجارت عضو خانواده بزرگ کارگزاری بانک تجارت شوید.

بانک‌ها به‌دلیل حجم و تنوع گسترده مشتریان‌شان، بیشترین تلاش را برای حفظ رابطه‌ای طولانی با آ‌ن‌ها می‌کنند. طبیعی است که برای سامان‌دهی این ارتباط، اقدام به ایجاد باشگاه مشتریان کنند. 

از آنجایی­که کلیدی‌ترین بستر فعالیت باشگاه مشتریان، فضای اینترنت است، بر این اساس  جستجو در گوگل نشان می‌دهد بانک تجارت در فضای مجازی تمرکز زیادی روی باشگاه مشتریان خود داشته است.

مزایای باشگاه مشتریان بانک تجارت
بازی و سرگرمی : در مسابقات و قرعه‌کشی‌های باشگاه رنگین کمان شرکت کنید و پاداش بگیرید.

بولتن و گزارش‌های تحلیلی: با گزارش های تحلیلی، از وضعیت بازار و سهام شرکت ها مطلع شوید.

کسب درآمد بیشتر : با معرفی دوستان خود به کارگزاری بانک تجارت و افزایش زیرمجموعه‌های خود، درآمدتان را افزایش دهید.

خدمات متنوع: می توانید علاوه بر استفاده از خدمات باشگاه رنگین کمان، معادل ریالی امتیاز خود را برداشت نمایید.

 وفاداری در ارتباط با مشتریان
وقتی صحبت از روش های بازاریابی می شود، معمولا ذهن ما کمتر به سمت بازاریابی در بانک می رود. در حالی­که با توجه به گسترده بودن نقش موسسات مالی در زندگی امروز ما و همچنین تنوع خدمات آن ها بازاریابی بانکی امری بسیار مهم است. موارد بسیاری که اولویت‌های ذهنی مشتریان است تعیین کننده چگونگی انتخاب آن ها خواهد بود. لذا کشف این اولویت ها و تامین آن ها می تواند قدم بزرگی در جذب مشتریان باشد. 

رویای هر بانکی ارتباط صمیمانه و قوی با مشتری است و چنین رابطه‌ای اغلب کلید موفقیت در بازاریابی بلندمدت است. بانکی که در پی ایجاد این‌گونه پیوندهاست باید به بعضی امور خاص توجه داشته باشد. بانک­ های پیشرو، فعالیت‌های حفظ مشتری را همچون افزودن مزایای مالی، اجتماعی و پیوندهای ساختاری در نظر می­گیرند و این مهم تاثیر بزرگی در همراه سازی مشتریان داشته که به وفاداری آنان منجر خواهد شد. از طرفی روش­های نوین بانکی دستاوردهای عظیمی در رضایتمندی مشتریان و تحقق اهداف بلندمدت بانک­ ها دارد.
ارسال نظرات
موضوعات روز