پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
تیتر20 - نهمین همایش تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای ایران با حمایت باران ۳۶۰ ، ۵ خرداد ۱۴۰۲ در سالن همایش هتل المپیک تهران به همت شرکت تجارت طلایی با هدف معرفی کسب و کارها و همچنین انتخاب برترین های صنعت خرده فروشی برگزار شد. در این همایش آخرین اطلاعات و رویدادهای صنعت خرده فروشی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین جناب آقای حمیدرضا جاتن مدیرعامل شرکت ارقام نگار اندیشه ارائه دهنده نرم افزار باران ۳۶۰ به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان در خصوص هوشمندی استراتژیک و ایجاد مزیتهای رقابتی، نقش داده در ایجاد مزیت های رقابتی و معماری انتخاب مطالب ارزشمندی را ارائه کردند.
پنج لایه هوش سازمانی، مفروضات بنیادین هوشمندی استراتژیک و معماری سازمانی از دیگر مطالب ارزشمند است که در سخنرانی ایشان مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه به مواردی همچون عدم وجود راهبرد، عدم وجود نقشه فنی، عدم توجه به نیازمندی های واقعی بشر، زمان غیر معقول، هزینه غیر معقول، غیر قابل توسعه بودن، پیچیدگی و چالشهای موجود در معماری سازمانی پرداخته شد.
مدیر عامل باران ۳۶۰ چالش های سازمان ها در خصوص داده ها و به وجود آمدن غبار داده به دلیل عدم مدیریت داده های بزرگ در سازمان ها را مورد بررسی قرار دادند و پیشنهادات و راهکارهای موثری را در جهت مدیریت داده های سازمانی ارائه کردند.
باران360 در جهت ارتقا صنعت خرده فروشی کشور راهکارهای خود را مبتنی بر اصول و قواعد هوشمندی استراتژیک بنا نموده و در این مسیر همراه مشتریان خود خواهد بود .