پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
فتح الهی: هزینه پخش کالا از درب کارخانه تا دست مصرف کننده 50 تا 70 درصد است که این رقم باید نهایت بین 20 تا 30 درصد باشد که هم به مصرف کننده بابت هزینه ها فشاری وارد نشود وقدرت خرید داشته باشد وهم اینکه تولید کننده بتواند محصولات بیشتر روانه بازار کند.
کد خبر: ۶۳۳۴۰
تیتر20 - احمد فتح الهی، رییس هیات مدیره شرکت سبزی ایران در گفت و گو با تیتر20 گفت: با توجه به اینکه شبکه حمل ونقل در کشور تقریبا فرسوده است هزینه زیادی برای حمل ونقل پرداخت می شود واین چالشی برای مصرف کننده است.
او افزود: هزینه پخش کالا از درب کارخانه تا دست مصرف کننده 50 تا 70 درصد است که این رقم باید نهایت بین 20 تا 30 درصد باشد که هم به مصرف کننده ها بابت هزینه ها فشاری وارد نشود وقدرت خرید داشته باشند وهم اینکه تولید کننده بتواند محصولات بیشتر روانه بازار کند.
فتح الهی در بخش دیگری با اشاره به قراردادهای فروشگاه های زنجیره ای با تامین کنندگان اظهار داشت: فروشگاه های زنجیره ای سرمایه کارخانه های تولیدی را به اسارت خودشان درآورده اند به طوری که علاوه بر تاخیر در پرداخت ها ، هزینه ضایعات ، دزدبری و... در فروشگاه های زنجیره ای را هم روی دوش تامین کنندگان گذاشته اند.
به گفته او کارخانه های تولیدی باید برای هدفمند کردن سرمایه ها، خودشان فروشگاه زنجیره ای راه بیندازند.