جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
رپرتاژ آگهی//
در اثر کمبود برخی ویتامین ها، بعد از برداشتن کاشت یا ژلیش ناخن، ناخن ها نرم، شکننده و ضعیف هستند و ممکن است دیرتر از حالت عادی رشد کنند. اما نگران نباشید! در این مطلب همراه شما هستیم تا درباره راه های رشد سریع ناخن در خانه صحبت کنیم و راهکارهای جالبی را در اختیارتان قرار دهیم.
کد خبر: ۶۶۲۴۱

برای رشد سریع ناخن چه کنیم؟

تیتر20 - در سال های اخیر داشتن ناخن‌های سالم و زیبا به یکی از معیارهای زیبایی تبدیل شده و بسیاری از افراد از خود می پرسند برای رشد سریع ناخن چه کنیم؟ ابتدا باید بدانید که رشد ناخن ها اغلب الگوی ثابتی دارد اما به دلیل عوامل مختلفی ممکن است با تغییراتی همراه باشد.

به عنوان مثال در اثر کمبود برخی ویتامین ها، بعد از برداشتن کاشت یا ژلیش ناخن، ناخن ها نرم، شکننده و ضعیف هستند و ممکن است دیرتر از حالت عادی رشد کنند. اما نگران نباشید! در این مطلب همراه شما هستیم تا درباره راه های رشد سریع ناخن در خانه صحبت کنیم و راهکارهای جالبی را در اختیارتان قرار دهیم.

راه های رشد سریع ناخن در خانه کدامند؟

در پاسخ به این سوال که چگونه دستانی زیبا داشته باشیم ؟ می توان گفت برای رسیدن به این هدف باید توجه ویژه ای به ناخن های خود نشان دهید. البته می توانید به کمک روش های ساده و خانگی، تنها با استفاده از مواد طبیعی آن را محقق کنید.

در ادامه موثرترین راه های رشد سریع ناخن در خانه را توضیح خواهیم داد:

رشد سریع ناخن با خمیر دندان

شاید باورنکردنی به نظر برسد؛ اما به کمک خمیر دندان می توانید رشد ناخن های دست و پای خود را تا حد چشمگیری افزایش دهید. برای این کار کافیست به کمک یک مسواک قدیمی یا گوش پاک کن تمیز، مقداری خمیر دندان را روی ناخن ها مالیده و پس از گذشت 10 دقیقه با آب گرم بشویید.

دقت داشته باشید که برای رشد سریع ناخن با خمیر دندان، لازم است بعد از این روش کاملاً ناخن ها را بشویید تا هیچ اثری از آن روی ناخن ها باقی نماند.

برای رشد سریع ناخن چه کنیم؟

رشد سریع ناخن در سه روز با وازلین

وازلین منبع غنی ویتامین E بوده و کمک شایانی به افزایش رشد ناخن ها خواهد کرد؛ تا جایی که برخی ادعا می کنند رشد سریع ناخن در سه روز با وازلین امکان پذیر است. برای این کار ناخن هایتان را با آب و صابون شسته، سپس 3 الی 5 دقیقه وازلین را روی آن ها ماساژ دهید و در نهایت مجدداً آن ها را بشویید.

رشد سریع ناخن با آبلیمو و نمک

در این روش به یک کاسه آب گرم، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، چند قاشق نمک و چند قطره آبلیمو نیاز دارید. تمامی این موارد را با هم ترکیب کرده و ناخن ها را به مدت 10 الی 15 دقیقه در محلول بدست آمده قرار دهید.

چند روش برای رشد سریع ناخن

علاوه بر روش های خانگی بالا، راهکارهای دیگری هم برای افزایش سرعت رشد ناخن وجود دارند که در این بخش درباره آن ها با شما صحبت خواهیم کرد:

با گوجه فرنگی چگونه یک روزه ناخن هایمان را بلند کنیم؟

گوجه فرنگی حاوی مقادیر بالایی بیوتین بوده و به همین دلیل موجب رشد فوق العاده ناخن ها می شود. اما چگونه یک روزه ناخن هایمان را بلند کنیم؟ کافیست نصف فنجان آب گوجه فرنگی را با دو قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کرده و به مدت 10 دقیقه ناخن هایتان را در آن بگذارید.

رشد سریع ناخن در سه روز روش خانگی

ویتامین C از ویتامین های ضروری برای حفظ سلامت ناخن و افزایش رشد آن ها است. اگر به دنبال رشد سریع ناخن در سه روش خانگی هستید، پیشنهاد می کنیم از مواد طبیعی حاوی این ویتامین استفاده نمایید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید.

برای رشد سریع ناخن چه کنیم؟

یکی از این موارد، آب پرتقال است که با داشتن ویتامین C و اسید فولیک تاثیر بسزایی در افزایش سرعت رشد ناخن دارد. روزانه یک بار ناخن ها را در آب پرتقال تازه قرار دهید، پس از 10 دقیقه بشویید و یک مرطوب کننده مناسب روی آن ها بزنید.

لیمو ترش علاوه بر افزایش رشد در سفید شدن رنگ ناخن های زرد نیز تاثیر بسزایی دارد. کافیست یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترش را با 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کرده، گرم کنید و به مدت 10 دقیقه ناخن های خود را در آن قرار دهید.

همچنین می توانید یک لیمو ترش تازه را به مدت 5 دقیقه روی ناخن ها ماساژ داده، سپس با آب گرم شسته و کرم مرطوب کننده بزنید.

روش رشد سریع ناخن در یک هفته به کمک سیر

اگر مشکلی با بوی سیر ندارید پیشنهاد می کنیم یک حبه سیر تازه را روی ناخن هایتان ماساژ دهید و اجازه دهید یک ساعت باقی بماند. سپس دست ها را با آب شسته و لیمو ترش تازه را روی آن ها بمالید. این روش ساده تاثیرات شگفت انگیزی در افزایش رشد ناخن خواهد داشت.

رشد ناخن در 10 روز با گیاه دم اسب

طبق ادعای کارشناسان یونانی، گیاه دم اسب در تسریع رشد ناخن موثر است. این گیاه سرشار از کلسیم، سیلیس و دیگر مواد معدنی مفید برای رشد ناخن بوده و برای افزایش رشد ناخن در 10 می توانید از آن کمک بگیرید.

¾ قاشق غذا خوری گیاه دم اسب را در 2 فنجان آب جوش ریخته و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بگذرد. سپس ناخن هایتان را 20 دقیقه در این محلول فرو کنید؛ تکرار این حداقل 4 بار در هفته با نتایج شگفت انگیزی همراه خواهد بود.

دیگر روش رشد ناخن در ده روز با استفاده از شیر انجام می شود؛ وجود ویتامین ها، مواد معدنی و کلسیم در شیر باعث تقویت ناخن ها خواهد شد. کافیست ناخن های خود را به مدت 10 دقیقه در مقداری شیر گرم قرار دهید و سپس با آب گرم بشویید.

برای رشد سریع ناخن چه کنیم؟

نتیجه گیری

در این مطلب به آموزش رشد سریع ناخن در یک روز پرداختیم و روش های خانگی ساده و کارآمدی را معرفی کردیم که به کمک آن ها می توانید سرعت رشد ناخن های خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

به خاطر داشته باشید که تغذیه نیز نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت ناخن و رشد آن دارد؛ بنابراین مواد غذایی حاوی بیوتین و کلسیم مانند بادام، مواد غذایی حاوی آهن و پروتئین مانند عدس، لوبیا، اسفناج، کلم بروکلی و کاهو را فراموش نکنید تا همیشه ناخن هایی سالم، محکم و زیبا داشته باشید.

 

 

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پایگاه خبری تیتر20 در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز