تیتر۲۰- بنگاه های اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری از سوی سازمان رعایت حقوق مصرفکنندگان مورد ارزیابی قرار میگیرند. شاخصهایی که هر کدام به تنهایی نیاز به زیرساخت دارد و احراز و پایبند بودن سازمان به آن ها، نیازمند مدیریت کارآمد و بهرهگیری از سرمایه انسانی متخصص است.
به گفتهی برگزارکنندگان بیست و دومین همایش حمایت از مصرفکنندگان، هدف از برگزاری مراسم، افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائهدهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرفکنندگان است.
فولاد خوزستان توانست، با تکیه بر چهار دهه تولید و توسعه و کسب گواهینامه به عنوان تنها فولادساز کشور و تنها شرکت فولادی، تندیس ملی طلایی بیست دومین همایش رعایت حقوق مصرفکنندگان را از آن خود کند. افتخاری بینظیر که در کنار سایر موفقیتهای این مجموعه عظیم صنعتی، قرار گرفت.
سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به عنوان متولی برگزاری این همایش از سال ۱۳۸۰، بنگاه های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرفکننده را در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی منتخب، به عموم مردم معرفی و با اعطای گواهینامه و تندیسهای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان از آن ها تقدیر میکند.