جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
اعتماد مردم و مشتریان به خدمات و رویکردهای نوین بانک صادرات ایران در سال گذشته موجب کسب رتبه اول این بانک در رشد میزان جذب منابع و سپرده‌های مردمی شد.
کد خبر: ۶۹۸۴۵

تیتر۲۰- راهبردهای نوین در ارائه خدمات بانکی و مالی و اتخاذ شیوه‌های متمایز در هدایت بهینه منابع در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال 1402 این بانک، موجب جلب اعتماد بیش از پیش مردم و مشتریان برای سپرده‌گذاران شد به نحوی که موجب کسب رتبه اول در زمینه نرخ رشد سپرده‌ها در شعب گسترده این بانک شد.

سپرده‌های مشتریان بانک صادرات ایران در پایان اسفندماه سال گذشته به 707 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به پایان اسفندماه سال 1401، بیش از 31 درصد رشد ثبت کرد. رشد 31 درصدی مانده سپرده‌ها در پایان سال مالی 1402  که 7 درصد بیشتر از نرخ رشد نقدینگی و 5 درصد بیشتر از رشد متوسط سپرده‌های بانکی کشور است، کسب رکوردی کم نظیر به حساب می‌آید که نشان از استقبال مردم و مشتریان خرد و کلان بانک صادرات ایران به تلاش‌های صورت‌گرفته مدیران و کارکنان بانک و امنیت و سلامت بانکداری در یکی از با سابقه‌ترین و قابل‌اعتمادترین بانک‌های کشور دارد.

بانک صادرات ایران در سال 1402 توانسته رقمی معادل 166 هزار میلیارد تومان جذب را ثبت کند و مانده منابع آن با 31 درصد رشد به  707 هزار میلیارد تومان برسد این در حالی است که سپرده­های نظام بانکی در سال 1402 بر اساس آمار منتشر شده توسط بانک مرکزی با 26 درصد رشد نسبت به اسفند سال 1401 به 9 هزار و 163 هزار میلیارد تومان رسیده است. این روند موجب شد تا سهم از بازار بانک افزایش یافته و از 8.6 درصد در سال 1401 به 9 درصد در سال 1402 برسد.

رویکردها و راهبردهای بانک صادرات ایران در ارائه خدمات جامع و کامل به مشتریان و تعامل و همکاری تنگاتنگ با بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی، موجب جلب اعتماد مشتریان برای استفاده از خدمات جامع و متمرکز بانک شده است. این روند ضمن ممانعت از خروج منابع ریالی و نقدینگی به سمت بازارهای غیرمتشکل پولی، منابع و سپرده‌های مردمی را در مسیر تولید و اشتغال بیشتر قرار داده است.​/روابط عمومی بانک صادرات ایران

 

ارسال نظرات
موضوعات روز