يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
«تیتر۲۰» بررسی می‌کند:
فولاد مبارکه در راستای سیاست‌های مشتری مداری و توسعه شبکه فروش خود از حضور در نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌های متفاوت غافل نشده تا بتواند با مذاکرات رو در رو با مشتریان بیش از پیش توان خود برای حضور در بازار‌های داخلی و خارجی را افزایش دهد.
کد خبر: ۶۹۹۲۰

تیتر۲۰- فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین هلدینگ فولادی کشور در سال های اخیر سیاست سرمایه گذاری های خود را تغییر داده است. 


فولاد مبارکه علاوه بر تمرکز بر توسعه تولید فولاد به دنبال سرمایه گذاری در صنایع بالا دستی، پایین دستی، زیر ساخت ها و حتی صنایع غیر مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی است. 
این مجموعه سعی بر آن دارد تا از هر فرصتی برای توسعه فروش و سبد محصولات و خدمات خود استفاده کند. 


یکی از فرصت هایی که فولاد مبارکه از آن غافل نمی شود حضور در نمایشگاه ها و ارتباط مستقیم با مشتریان خود است. سیاست فولاد مبارکه در راستای ارتباط مستقیم است تا بتواند با مشتریان خود به صورت BTB وارد مذاکره شود. اتفاقی که در راستای مشتری مداری بوده و می تواند بر میزان مشتریان این مجموعه  بیفزاید. 


به عنوان مثال حضور در نمایشگاه خودرو که چندی پیش برگزار شد، فرصتی بود که فولاد مبارکه توانمندی ها ی خود در حوزه تولید ورق های خودرویی را به نمایش گذاشته و با تولید کنندگان خودرویی کشور وارد مذاکرات مستقیم شود. فولادمبارکه امروز اصلی ترین تامین کننده ورق خودرویی کشور است که با بهره برداری از پروژه نورد گرم دو خود می تواند کشور را از واردات بی نیاز کند. 


اما فولاد مبارکه در حوزه های دیگر نیز پا به میدان گذاشته و با حضور در نمایشگاه هایی متفاوت مانند آگروفود توانست فصل جدیدی را در ارتباط با مشتریان خود ایجاد کند. شرکت فولاد مبارکه به همراه شرکت توان‌آور آسیا از شرکت‌ های زیرمجموعه فولاد مبارکه آخرین دستاوردها و توانمندی ‌های خود را در زمینه تولید ورق‌های قلع ‌اندود مورد استفاده در صنایع بسته‌ بندی مواد غذایی در نمایشگاه آگرو فود به نمایش گذاشتند. 


حضور فولاد مبارکه در نمایشگاه های یاد شده یک پیام بزرگ به همراه دارد و آن این است که امروز این هلدینگ فولادی در توسعه بسیاری از صنایع از جمله خودرو، نفت و گاز، صنایع لوازم خانگی و مواد غذایی نقش آفرینی مهم دارد.


 در نتیجه رفع موانع خارج از سازمانی آن می تواند منجر به توسعه حداکثری صنایع پایین دستی شود که خود ایجاد ارزش افزوده بیشتری را به همراه دارد. فولاد مبارکه با افزایش توانمندی های تولیدی خود و توسعه سبد محصولات خود توانسته حجم زیادی از ارزبری را کاهش دهد اما این در حالی است که مشکلاتی همچون بازگشت 100 درصدی ارز می تواند سرعت این توسعه را کاهش دهد. 


فولاد مبارکه امروز با حضور در رویدادهای مهم و همچنین توسعه سبد محصولات سعی بر رشد شبکه مشتریان خود است که در ادامه می تواند  شبکه مشتریان خارجی را هم افزایش دهد. در نتیجه با رفع موانع برون سازمانی می توان منتظر حضوری پررنگ تر از امروز از فولاد مبارکه در بازارها بود. 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز